• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Oh dear, du är min idol, Oms! Manikyr och pedikyr har jag nog aldrig gjort i hela mitt liv och inpackningar var det ÅR sen jag gjorde. Jag är född lat. :)

• Oms

ja viiiiiin vill jag ha *konstigt - det blev ju ändå en hel del vin álà malta idag*

imorgon ska jag öppna flaskan av det mousserande vita som står i kylen...

• Oms

sånt gör jag inte ofta jag heller. det händer ibland när jag e helt SJÄLV hemma at jag får ett ryck. nu har jag tänk på det här i 2 veckor och inhandlat diverse saker för att köra en helkväll i badrummet - o så sabbar jag det m tv o tfn prat...jaja imorgon e en annan dag:)

• Sister of the Night

Nattskiftet är på....

Men resten av er då?

• Sister of the Night

Tomt det är tomt det är tomt, det är tomt här hela natten, men inte på dan....
    Javisst nog är det tomt det är tomt det är tomt, jag har varit här rätt länge, jag börjar bli van.
    För alla runtomkriiiiiing, de loggar inte iiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnn....
    Det är toooooomtt
    Sååååå toooooomt... :o

• Makens Pela

Morgonpasset är på!

Har Sis lagt sig nu tro?

Tung morgon efter partyt i går och idag är det födelsedagkalas för bonusdottern som fyller 18!

SES!

• Oms

aooooooohhh *gäsp* godmorogn tjejer *blinkar lite o harklar rösten*

Nu är JAG vaken!

Sis -- shit vad jag skrattade åt din version av "det gör ont"

idag ska jag ta det lungt, äta lååång frukost, gå ut på stan en sväng och sen ikväll ska jag ta ett låååångt bad *vink vink Tubbies* innan vi ska gå ut på klubb o dansa

Vad ska ni göra idag?

• Telemarkgrrl

Hej hej och god morgon Oms! :)

Vaknade med huvudvärk nu igen, blir så irriterad! :[ Men nu har den äntligen släppt. :)

Så nu ska jag duscha, äta lunch och sen åka hem till min kompis och gå en promenad med hennes hund och fika lite. Så najs! :):)

Åh vad skön din dag låter, Oms! Skönt att du tar hand om dig själv ibland och inte bara stressar runt och jobbar. Ha det riktigt härligt!

• Oms

Jag har promenerat ifårn Gärdet till skanstull och tillbaka igen idag (dvs 7 tunnelbanestationer x 2), mkt trevligt och efter ca 10 min promenad var det inte så kallt längre.

jag gick m min mamma och när vi kom till skanstull smet vi in på muffinsfabriken och åt varma mintchoklad muffins p 225gr styck...herregud... det var 4 timmar sen och jag e ff jättemätt!

maken förlorade basketmatchen idag men liverpool vann mot Chelsea så han e på bra humör iaf;)

nu ska jag lägga mig i badet *ja tubbies - nu e det dags;)*

dagen har vairt lugn o avkopplad och jag ser fram emot en galen klubbkväll m mkt dans:)

kram kram!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3