• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

Sen får du byta nick till "Pop corn".... för ni kommer ju sprätta runt som två kära pop corn när ni är supertränade och slimmade till max ;) :D

Vicks, festfixerskan och matkännaren, vad heeeeeter de där "Tuuuuuut!!!-prylarna"? *desperat letandei huvets skrymslen ger inga ledtrådar alls...

• MuffinsTönt

Jag vet det är assvårt att motivera sig o så. Vi har ju slöat och tränat på annat håll ;) istället. Vi är inte heller suuper nyttiga. Men nu säger han att vi ska försöka träna 3ggr per vecka. Tis-Tors-Lör. :o

Jag kommer bli sket smal. :o

• MuffinsTönt

HAHA! Jag som älskaaaar Popcorn! Bio=Popcorn!

• Sister of the Night

pop pop... popopop.... pop... pop pop popopopopo pop pop :D

• Sister of the Night

Vicks

Jamen, du veeeet....? *ser hjälpsökande ut*
    Såna dår som... man liksom *flaxar med armarna i ett försök att illustrera*

Åsså far den ut. Den där långa grejen. Som liksom rullar ut sig. Den är liten från början, och säljs i pack om typ 4-.

Gjord i papp. Olika färger. Har ett litet munstyckeoch när man blåser i det så låter det "TUUUUUUUUUUUT.....!!!"
    Tänk barnkalas :o

• Sister of the Night

den är hoprullad som en rulle tuggummi av typen man köper i en liten rund plastburk....

*Irrar bort sig i förklaringar som inte håller måttet alls*

• Sister of the Night

en sån där TUUUUUUUUUUUT, liksom :o *arrrrrgh....*

*river sig i håret*

• Sister of the Night

En sån har de som ljudillustration ireklamen som visar en tjej som har handlat mat i en pappkasse, och så pajar kassens handtag, och tjejen ser förstörd ut psykiskt, för det regnar ju och allt är så besvärligt...

Det är reklam för nån hudkräm, de syftar på att huden får tåla så mycket, man ska va rädd om den, liksom.

Och så säger de "Ta hand om den".
    i början av denna festliga reklam sä blåser de i en sån (hör man) och så... TUUUUUUUT!!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3