• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Oms - stora SNURREN är igång alltså...

själv segar jag som klister genom dagens arbetsuppgifter.. men det där mineralvattnet gjorde nog susen.. behövde nyktra till lite...

• Snart så....

jag är kvar i 1 timme till...

• viktualia

och jag hade en illusion om att jag skulle hinna igenom en viss mängd uppgifter.. men TITTA I MÅNEN.. det går inte.. blir så less!

Grubblar över vilken nivå av tidspanik det egentligen är.. hm.. ska jag vara "hysterisk" och ta med mig jobb hem= till svärisarna eller ska jag tro att jag hinner allt nästa vecka?!?! hm....

• Snart så....

Vägrar ta med mig jobb hem, hinner man inte på arbetstid så är det något som är galet tycker jag. Hellre struntar jag i fik+ lunch för att hinna med allt...

• Snart så....

och vi har inen övertids ersättning om den inte är beordrad så då är valet enkelt...

• viktualia

jag har ingen arbetstidskontroll överhuvudtaget - kommer och går som jag vill och får inte en spänn extra om jag jobbar mycket...

å andra sidan kan man ju fundera på VEMS felet är att jag inte blivit färdig... tex en massa hängande på BT.... och annat onödigt.. svårt!!

• Snart så....

hahahha ja BT försvårar mkt ibland faktiskt
    men hjälper en att klara vissa hemska dagar oxå så det är på gott och ont...

• viktualia

jag är för lat.. jag skiter i att ta med jox.. det får VARA... så det så...

nu ska jag bara backupa och sen dra!

puss på dig och puss på nattskiftet!!

• Snart så....

Helt rätt Vickan :D

ha en trevlig helg

kram

• MuffinsTönt

Hej tjejer!
    Självklart har ni dragit när jag dyker upp. *snyft*

Men jag har jätte mkt grejer idag. Muffinsen smakade bra. Inte så goa enligt mig. Men dem var lite sega. Ska det vara så? Jaja... SKÅÅL!!!

Hejdå dagpasset och Hej nattpass. :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3