• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Mellanstadiet?!? är du så liten.. hm..... det var ju HÖGSTADIEHÄNG... jöööö ha ha ha

Och högsta volym i skolans fritidsavdelning där det bara fanns pingisbord och soffor.. gissar var jag var?!? i SOFFAN förstås.. dock helt utan pojkar.. de gillade inte mig på den tiden.. bara en massa olycklig kärlek...

• Oms

nah give no shit nah give no shit na give no shitt na give no crack na give na crack me no want it

herregud vilken banal text, och det från storpundaren himself haha

• Makens Pela

jisses, man blir ju "ung" på nytt ju!
    Näe, dax för en sväng på golvet nu, med fladdrande byxor!

*Yiieaaaaaaa, här kommer Pela*

• Snart så....

hahahah liten och liten åja det var ju 6:an iallafall :D

• Oms

ja men precis Vickan vi prata högstadiet här... och jag kommer speciellt låten "its my life" m nämnda Alban... satt i Davids 242 m röda plyschsäten och wonderbaum tärningar i fönstret, hahaha o så spelade han på högsta volym m nedvevade rutor... såååå coolt!

• Makens Pela

90??? men hörrni ni ni vill ni verkligen parta med en gammal tant som mig??
    Jag hade precis flyttat från min första sambo när No coke var på tapeten...

• Snart så....

hahahah *ler* att man har så olika minnen till låtarna.

Vad lyssnade ni på i gymnasiet då?

• Makens Pela

Gymnasiet? Herregud. 1800-talet vad var det då för musik som var het?...*s*

• viktualia

Jag började gymnasiet 1993... och hm... vad lyssnade jag på då?!? Marie Fredriksson, Celine Dion, Mariah Carrey " can´t liiiiiiiiiiiiive without yooooooooooou" och sånt.. tror jag.. minns inte.. en galen mix redan då.. Lars Demian och Lars Vegas Trio.. hm... *fniss*

• Oms

Jag började gymnasiet 1991 jag så såååå mkt äldre än mig e du inte Pela *försök inte:)*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3