• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

Hiiiigh! over the rain there's still a sun... trallalalalaaaaaa

norksa bidraget 2004 förtjänar en SCHHHKÅÅÅLL! *hittade en flaska skumpa i kylen, har den till vänster om datorn bakom gardinen ha ha ha - jag e smart jag*

nämen vad hände nudå...?

Je'ne ces pa.... Frankrike 1984...herregud nu blir man ju sentimental oxå *åste nog ta mig ett glas till...minst!*

fy f-n va tungt allt e nu... de stackars sälaran som blir jagade utanaför Norges kust...folket i Darfur... guantanmofångarna... buhuuuuuu!

IIINNVINNNNCIIIBBBBLLLLLEE... one love to.... unbreakable.... one love to live.... *WOOOOW - nu djv-ra nu kör vi! Go go go go!!! Invvincible m Carola brudar - Schlager drottninge nummer 1...

Vickan, muffins, Pela. Jamsan var e ni????

Det e paaaaaaaaaaaarty!!!!

• Jamsan

Samma här åter från lunch!

Sorry Vickan, kände att jag drog igång försök till fest och sen bara tråkade
    ur Men nu är jag tillbaks! och laddad!

Jag är så sjukt sugen på att dricka alkohol och bli lullig och glad
    usch vad jag låter som en alkis hela tiden... men jag vill bara säga att jag är mer än partypingla än alkis.. Än så länge iallafall.

och ska dra igång schlagerradion nu så ska nog jag dras igång Skål tamejfan!

• Oms

jaha - typiskt att det kom en isländsk tryckare if¨årn 1986 nu!! va f-n... jaja, jag får väl dansa ut till kopieringsrummet -ser att PER 58 och Jonas 45 står där och fundelerarar... återkommer

• Oms

TJEJER...HÖR ni MIG? jag ROPAR ifrån KOPIERINGSRUMMET!

- vi dansar can can...hahah till en isländsk tryckare! men det fungerar skitbra!a hahaha

lets dance here we come!

• viktualia

Ååååååååååå

Äntligen är ni på!

Jag har just headbangat till en hottad version av Carolas senaste bidrag minsann!!!

*skål*

(och min rumskompis har inte upptäckt något än.... smusslar fram pluntan - SKÅL tamefan!)

• Makens Pela

HÄR Oms!

Men snälla..inte kan du göra så!!? Men...jo det kan du??? Ja det är väl bara att hänga på!

*sprätt med benet upp och ner..osså nästa...*ritch*...oooops*

Oj, skulle nog ha tagit på mig ballerinakjolen innan jag började. Där sprack dom jeansen....Äh, jag hämtar termosen igen. SKÅL OMS!!!!

• Makens Pela

hu..de e starka grejer i denna...burr

• viktualia

can can.. heller HUR:.. jag får inkontinensbesvär bara av TANKEN... ha ha ha ha

Nä... här headbangas det minsann och så svänger jag på höfterna sittande på min ganska usla kontorsstol... (snart kommer rumskompisen på mig.. undrar vad han säger då... ha ha)

Jag vill ha nån schysst drink nu - nån som har nån favorit att bjuda på?!? Tänk på att den måste vara fri från citrus bara!

• Makens Pela

*da da da trallirallirallanlej*

Jag satte min stol på gung så jag slipper anstränga huvudet med headbanging..lite tryck med foten så sköter stolen det..perfekt

Fast...jag måste nog byta kanal igen, ingen headbaninglåt här inte!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3