• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Jajemen, idag är det sista dagen här.

Ska lämna över lite saker till kollegorna, tömma skrivbordet och datorn, äta tårta (och få present?? :?:?) och sen bara säga "tjenis penis" till alla och sticka hem.

:):):):):):):):):)

• MuffinsTönt

Morrn morrn! *gäsp*
    gick och la mig redan vid 10 eller nåt. Missade nattskiftet. Men vi på dagen ahr minst lika kul. :D

SKa nog slänga i mig en semla eller nåt innan jag svälter bort.

• Jamsan

Tellis vad härligt det lät att bara packa och tacka för sig

Nenne! ska du till Tallin idag?!Det är snöigt men inte blåsigt som tur är! Åker ni endagskryssning eller?!

• Telemarkgrrl

Semla? Muffins, äter du semlor till frukost?! Eller har du bara anammat den tyska innebörden och menar fralla? :?:?

• viktualia

Godmööööööööööööööööööörning!

Segisen anmäler sig!

Blärk för mammor som måste ringa och pladdra på mobilen hemskt tidigt = när jag sov på bussen hit.

Majsan - japp jag somnade på bussen hem igår. Men vaknade långt innan det var dags att gå av. Det som snurrade till det hela var nog att jag ringde mormor mitt i allt..... jaja.. presenterna är ju "bärjade" nu.

Nenne - skoj att se dig här! Ut på Östersjön lät ju inte så najs....

• MuffinsTönt

Just det! både Majsan och Tellis har fått nytt jobb. Hur trivs du på nya jobbet Majsan? Vad är det för jobb du ska ha Telllis? Samma arbetsuppgifter som ditt gamla eller ngt helt nytt? Jag vill också ha jobb. Dags att söka till sommaren. :? Men vem vill ha en jäkla kemist som Bara hänger här? :o

• MuffinsTönt

nej tellis! Jag menar SEMLA. Sånt med mandelmassa coh grädde. Hittade en igår som ajg käkade upp. Hoppades jag skulle hitta en till idag. :D:o
    Men det fanns inga. MEN däremot Kinapuffar! :D
    Älskar dem... Berättade jag att jag blev modda när jag var mindre för att jag käkade på dem HELA TIDEN. :?
    "Har du hemlängtan eller?" :o

• viktualia

Muffins... fniss fniss

Själv var jag beroende av Aco chock-kolor när jag var tonåring... vågar inte äta sådana alls igen.. ha ha ha

• Telemarkgrrl

Fniss, jag är lite glad att jag inte tycker om semlor. Jag är alldeles för rund om magen som det är för att kunna äta såna till frukost. Dessutom bor vi ganska nära ett ställe som har fått diplom för Stockholms bästa semlor flera gånger så det är dubbel tur att jag inte tycker om dom. Det skulle vara som för en knarkare att bo på Sergels torg.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3