• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Tack detsamma, Vickan! Skönt att du fick tillbaka presenten!

Kram!

• viktualia

Telestubben - kom hit och drick Päronkonjak med mig! hi hi

Eller.. jag tar nåt annat.. men du får gärna sånt!

• Telemarkgrrl

Fniss fniss! Kan jag ta en regncheck? Är bara så trött idag att inte ens päronkonjak lockar. :)

Ska nog ta och sova lite nu innan det är dags för nästa storm som håller mig vaken. :[

Natti natti!

(PS: Vickan, imorgon syns vi nog på MSN igen!:))

• MuffinsTönt

Gonatt Telegirl!

Tjena Vickan! det händer alltid roliga (tursamma) saker med dig. Jag glömde min skolpärm på vagnen en gång. Hittade den aldrig. :( Men f*n vill ha en tjock pärm med massa kemihäften? :o

Jaja... jag kom över det.
    Jag såg på Clockwork Orange. hade inget bättre för mig. Den var ... annorlunda.

• Oms

har haft en låååååååååååååång dag....

dottern lyckades ju ha sönder skorna IGEN imorse, dvs hon misshandanlade dragkedjan *tål att upprepas igen och igen och igen...* vi var på stan o letade skor efter ca 15 min övertalning av dottern som INTE skulle gå ngnstans m mig *vet inte hon att hon INTE är tonåring ännu?*

efter 2 timmar, m mkt övertalning, krystade skämt, 246 djupa andetag, 2 toalettbesök, 1 cheeseburgare, en dricka en youghurtglass och djävlar anamma så hittade dottern ett par kängor/stövlar...

riktigt riktigt snygga läderstövlar m snörning fram av märekt Canada snow för det ansenliga beloppet om 800kr... 800kr!!! jag tror jag blir tokig! djävla unge o kosta pengar!

nu fick vi ju iofs tillbaka de 480kr vid reklamation av de andra skorna samt att dottern fick en påföljd iform av indragen månadspeng denna månad *det gillades inte men va f-n hon ignorerar råden om hur man sköter skorna så vad göra?*

vi var hemma till 19.30 å då var det dags o göra läxor m henne...vikingatiden m miklagård, oden o jag vet inte vad (har aldrig gillat dessa fabler) och sen var det 20 oregelbundna verb som skulle nötas in och 1 sida matte...

nu ligger hon i sängen sen 5 min... jag har satt mig här efter att har hunnit äta maten som jag slängde ihop ngn gång runt kl 8 så nu har jag kramp i magen istället...

BLÄH!!!!

var bara tvungen o spy lite galla över det... det e inte allt jag har pratat m min pappa idag oxå ang födelsedagar och presenter vilket resulterade till att jag o dottern är BJUDNA till honom nästa helg *maken jobbar*

Kors i taket!!! efter 2 år e det så dags att träffa hans fru...

mamma blev inte glad o skällde ut mig och jag skällde ut henne och sen ringde pappa brorsan som ringde mamma som ringde mig osv osv...

sådärja!!!

:) :) :) Mår mkt bättre:) :) :)

• Oms

Vickan vad härligt m sådana gubbar! de finns även om de inte är vanliga :)

Päronkonjak - jo jag har hört att det e alla kvinnors favorit medna männe dricker whiskey eller cointreu eller ngt - kanske ska smaka ngn gång?

• viktualia

Omsan - sitter i soffan och garvar åt din beskrivning av alla som ringer alla och är arga!

Och dojjor för 800... blärk! Jag köpte ju ett par på rean för 700 som gav mig skoskav. Ska få tillbaka den dumma dojjan nästa vecka. Håll tummarna för att den är fixad då... för ORKA gå på stan efter några andra!

Jag gick en vända för att kolla på kläder. Det fanns INGET vettigt... blääääääääääääääää

Jag gillar inte päronkojak... det handlade mer om att locka hit Stubben...

Muffins - Händer det tursamma saker med mig *kliar mig i huvudet* njaaaa... jo ibland kanske.. Fast Muffins - jag orkar inte dra historien om när jag tappade bort min mobil... för den är rätt lång. Finns i min blogg... kanske kan klippa in den... fullständigt osannolik story....

• Jamsan

Hello flickor!

Men Vickan vilken TUR med presenten, kan inte tro att det är sant att du fick tillbaka den! Låter precis som en sak jag skulle kunna göra! Virrhönan nummer 1. Men du är väl inte någon slarver Vickan! Somnade du på bussen eller

Omsan! Härligt att höra din mor-dotter-historier! När hinner du med dig själv?! Antagligen på kvällarna, men jag skulle vara helt slut efter alla diskussioner och skobeskymmer! och då orkar du ändå vara en duracellkanin på kvällarna! Coolt!

Muffins! Det var onekligen kul när du gled över från glassprat till Peter Harrysson ja han är härlig!

Tellis! Kul att se dig i tråden! Blev lite orolig att du försvunnit Sen när du och jag kommit in i våra nya jobb, ska vi luncha ihop eller hur?! om vi vågar

*mot köket till tekoket*

• Jamsan

Trodde jag skulle ta mig en kopp te och snattra lite med er, men det verkar inte vara nån här
    tror jag går och lägger mig och läser istället då.. Är ensam ikväll! Sambon är på Kickoff-läger för sin utbildning

God natt sötisar

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3