• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Jamsan

I know!!!!! men kände mig glåmig som en tant... men usch det här var inte mycket bättre

Frullis jag lovar att inte göra det nå mer, jag får satsa på mitt vanliga race...
    SUPA sig snygg

• nu är jag fruL

Mycket bra val majsan!
    Mycker bättre än solarium. Duktig flicka. Drick ordentligt med sprit bara så ska du se att du blir röd i ansiktet ändå

dräggla gärna lite när du sluddrar så förstärks skönhets effekten också.

• viktualia

Majsis - Telestubben är på kurs idag också. Imorgon gör hon sista dagen på sitt gamla jobb tror jag

FruLlis - persiljerot ser ut som palsternacka om du letar efter den

• Oms

Det är inte ofta jag förespråkar sprit men ska man välja mellan solarium och sprit ja då håller jag m Frullan - Sprit fåré bli!

inte sola Majsan - det ÄR farligt ja.

i övrigt då? jo jag jobbar och det är ROLIGT!!! *vad säger ni om den:o* säger bara hej en sanbbis sens ka jag fortsätta här,

vickan- ang Lunarblogen så visst e det tänkvärt - fick lite förfrågningar ang egna erf av att älta förhållanden m andra så bloggen var inspirerad av dem, dock ett snabbt ihopplock och inte speciellt korrat hellet.

• nu är jag fruL

ha ha ha omsan
    den här tråden har mer inverkan än vad man kan tro. Nu börjar även du förespråka såprit
    snacka om att bidra till mänsklighetens förfall

puss på dig flitiga myran

• Jamsan

ok sprit får det bli, men inte så mycket att näsan blir röd eller nästan lila som den är på vissa fyllisar!FYYYYYYYYYYYY! vad läskigt om man själv vaknar upp med en röd näsa en morgon DÅÅÅÅ vet man att man har druckit för mycket..

Idag har jag lärt upp min chef på alla mina arbetsuppgifter... Känner bara hur skönt det ska bli att lämna detta jobb. Konstigt för innan trivdes jag bra, men nu tycker jag bara ALLT är pisstråkigt!
    Längtar till imorgon
    FRIDDDDAY

• viktualia

Majsan - måste vara lite humor att lära upp chefen.. det skulle jag vilja sen mig själv göra...

"å i den högen finns information om projekt X, gå igenom den och skriv slutsatser- men inte mer än en sida....."

• MuffinsTönt

Heeeej! Im back! :D *Puuhh*
    Tack brudar för pom pom! Hördes ändå in i salen. :D
    Jaha... Det kändes itne helt kört när jag lämnade in det. Men varför kan han inte fråga på det JAG kan? det är ju iten så mkt bergärt eller hur? :?

Nu är den iaf gjort. Ngt mer vill jag inte tänka på. Klockan e 1 och man är LEDIG? Va ska man göra? :o

• MuffinsTönt

Ni får ta min stavning med en nypa salt. Jag måste ha fått nån slags blackout för hjärnan funkar inte så bra just nu. :D:?:D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3