• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Jaaaaaaaa just det.. Muffins skriver ju tenta just nu....

Go Muffins Go Go!

Pom pom POM pOM pom PoM

Du är cool - minns allt väsentligt!
    Du är smart - löser allt knepigt!

Pom pom POM pOM pom PoM

• viktualia

Oms - jag läste din blogg på lunar. tänkvärt att grubbla kring relationer på härsan och tvärsan!

• nu är jag fruL

hejsan vickis pickis
    och hej alla andra

vickan innan jag glömmer det. Sist jag var hos dig så hade du ju gjort kalasgoda laxburgare med en super sås till.
    vad hade du blandat i såsen? Senap vet jag men vilken sort och var det mer saker än låglaktos gräddfil eller?

HELP måste ha något till fredagens invasion.
    Vilka grönisar ungsstekte du...

hej hoåpp.
    Själv har jag ätit precis. Chili con carne ÄLSKAR det om det är MASSA bönor i mums.
    Men fick lite ont i magen och lite illamående...
    bara att bita ihop....

• Snart så....

var tvungen att faktiskt göra den där saken som kallas JOBBA
    usch motivationen är lika med NOLL just nu, tur att man inte har så många månader kvar :D

• Snart så....

chili con carne åhhhh vad gott *hungrig*

• viktualia

FruLlan:

Såsen var låglaktoscreme fraiche med skånsk senap i (Icas egen ekologiska grovkorniga senap). Tror kanske att jag hade nån örtkrydda i också - minns inte...

Ugnsrostade grönsakerna var persiljerot, palsternacka, kålrot och zucchini tror jag (jag tål inte morot och jag har för mig att jag inte hade med någon potatis heller)

Ska du laga mat *fnissar lite*.... heja heja!

Mat ja.... jag har inte nån matlåda med mig idag.. borde nog göra något åt det ty NUUUUU innan jag går under av hunger!

• nu är jag fruL

ha ha ha vickan
    Jag KAN faktiskt laga mat trot eller ej. Men ajag gör det aldrig om det inte är så att vi får främmande. villket är fallet nu. Och den här gången har jag ju inte tid eftersom jag kommer hem 18 och alla kommer...just det 18. Så det får bli något som inte kräver timmar vid spisen.

hmmm lagat mat...undrar när jag gjorde det sist...
    Jo faktiskt så gör jag och maken storkok ibland och fryser in. Så ibland lagar vi mat men ALDRIG på en vardag.
    Vad är det för fel på sushi eller kyckling????

Nåja i helgen kokade vi iallafall bruna bönor
    har jag sagt att jag är tant och älskar husmanskost?

tack vickan!!!!!!!!!!!!!
    Persiljerot...intresannt, det var gott minns jag .

• Jamsan

åhhh vad hungrig jag blev nu!8-?

POMPOM till dig Muffins! Hoppas det går bra på tentan!! Heja heja!

Vart är tellis idag?! Det är många som inte visat sig, men tellis är ju alltid här....nästan! Har du börjat nya jobbet kanske?!

Idag är jag helt knallröd i fejjan, solade igår, kände att jag ville få en rejäl uppfräschning... hmmmm snyggt att se ut sen om kräfta

• nu är jag fruL

jamsan
    man ska inte sola solarium!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    FARLIGT
    luyssna nu på tant

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3