• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Mintlikör smakar tandkräm - det fick Telestubben och jag när vi hade ätit meze i mellandagarna.. urk för mintlikör!

• Oms

tjejer tjejer... även om ajg itne dricker "prit" o likörer så ofta så råkar jag känna till en del ändå....

Baileys m mintsmak och kola smak kom till sverige i september tror jag det va?! jag o maken köpte 1 liter av varje på kryssning i maj månad och mintchokladen e ju helt underbar!!! man häller några cl i en shaker m ett gäng isbitar - skakar - o häller upp - NJUT!

toffen är lite för bränd i smaken för mig - men det e bara den vi har kvar hemmma så ngn gång i mån tar vi oss 1-2 små baileys på ngn lör kväll eller så

• Oms

just nu e jag faktiskt riktigt sugen på alkohol och ska dricka ngt gott på lördag när vi ska ut o dansa - dansar jag mkt så kan jag dricka mer så vi får se hur det blir:) :D brukar dock bli vitt vin - rött och dans hör inte ihio och drinakr o jag e inte heller en bra komb - men vi får se:)

• viktualia

hm... typisk Vickangrej har just hänt!!! På temat "alla känner apan men apan känner ingen".. eller nåt..

En ganska (inte fullständigt) otippad jobbbekant har bjudit mig på sin 30 årsfest (hittade inbjudan i mitt jobbfack). Såg att en annan kollega också fått inbjudan, men bara en.

Festen är ute i bushen - jag kan inte åka kollektivt dit... och jag vet inte jag.. hm... baaaaaaaa det hade ju inte ens löst sig med körkort - man vill ju dricka!!! Och inbjudan var adresserad till mig, så i princip är maken inte bjuden... ehurm..

Jaja.. jag får snacka med den andra kollegan som var bjuden så får vi se vad vi gör (den andra inbjudna tjejen kan inte heller åka kollektivt dit)...

Men kärnfrågan facinerar mig ständigt - hur lyckas jag bli bundis med folk utan att fatta det själv?!?!! och HUR kommer det sig att jag är så genomsocial att sånt här händer...????

Alltså... tjejen som fyller år är jättetrevlig.. men jag hade INTE gissat att JAG skulle bli bjuden.. så nära är vi inte..

• Sister of the Night

*smyger in som ett litet lejon på savannen*

Hej tjejer :) :) :)

Trevligt att dagskiftet babblar på minst lika bra som nattskiftet :D
    Så man har lite att läsa ikapp!

Omsis - Jag riktigt höööör Göteborgaren i Nile City gaffla "Gomörrrrron" i luren *ah, ljuva minnen* Jag är också en stor älskare av serien! Tror jag minns varenda scen.... :)

Muffin
    Sorry, jag sov när du tentade :(
    Men jag DRÖMDE att jag pompommade, hjälpte det?

Vicks

Pizzabullar... åh. *lägger en liten servett över tangentbordet för säkerhets skull. Har hör tatt de är känsliga mot dregel*

Rent allmänt kan jag säga att Dooleys är MYCKET gott! Beskrivningen godis+sprit är helt korrekt :D

• MuffinsTönt

åhhh... Varför ska man vara fattig i januari + student? :(

VARFÖR????

Såg en jättefin väska på united of benetton. kostar 225kr. Inte jättedyrt men inte en summa som jag bara rapar liksom. :D

Och filmfestivalen börjar nästa vecka. SUCK!!

En annan grej.
    Jag beställde hem en korsettliknande grej från tvins. Passade mig inte plus att jag fick utslag. Ringde dem och fick returnera den. MEN dem kommer att dra av 150kr av summan som jag betalade för att jag har provat den. Låter lite konstig . Men jag är inte bekant dessa internet varuhus. Känner ni igen detta fenomen?

• Telemarkgrrl

Hej hej,

är trött som en gnu efter att ha varit på kurs i tre dagar.

Har dock inte så mycket att säga här, ni har ju mest pratat Baileys och det är inte min favorit. Men om ni pratar päronkonjak nån dag så är jag med. :):)

Nu måste jag äta lite.

• Sister of the Night

Tellis

Vad jag har att anföra om päronkonjak:

Misstänker att det är VÄLDIGT gott till glass :D

• MuffinsTönt

Ägglikör är gott till glass har jag för mig.

Glass får mig att tänka på Bananasplit. *säger med Peter Harrysson röst* :D Jag bara älskar den snubben!!! :?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3