• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

Syltis

*tack förresten :)*

• Oms

Fast jag måste ju erkänna att vi här hemma inte har kört ngt nattskift sen innan helgen...jag har haft "tanten" *som några kallar det* och då e jag så gräsligt trött och har man väl börjat sova på nätterna ja då krävs det en del för att ändra det... så vi får väl se vad som händer - e rätt så sugen på att sova nu faktiskt hahah *DET trodde ni aldrig jag skulle säga va;)*

• Oms

men vilken tråd Ääääääré ´rå??? *jag ber dig - låt mig få veta - vilken kan det vara - kan du förklara - det för miiiiiiiigggg..... som Monal...näh?!*

• Sister of the Night

Tanten - haha, den var ny :D
    Klart man blir trött då. Men du förlorar inte för mycket järn väl...? (En del som blöder rikigt behöver järntillskott. Och järnbrist gör en visst trött).

Jag vet faktiskt inte säkert... vänta ska jag ta en titt bland favoriterna.

• Sister of the Night

Hm, hon skrev ju "idag", så då bör det vara nån av de senaste; "Till addict", "Han vill skiljas", "Han ljög, reagerar jag för starkt?" eller "Hur gör man exet?".

(Känns lite fånigt att skriva det här, nästan som att sitta och tipsa om trådar man deltar i... men när du frågar så *rodnar lite*)

• Oms

Nej jag blöder ju knappt ngnting - denna gång lite mer än vanligt men jag kan absolut inte skylla på blodförlust - helmysko men jag tror att det är min kropp som säger det hjärnan BORDE ha sagt för länge sen - dvs du lider av sömnbrist - SOV! hahah, så ca 5 dgr i månaden samt frre + lördagar sover jag gott på nätterna:)

*sådär ja - då hade vi utrönt mina sovvanor - ngt annat?;)*

• Oms

glömde säga godnatt till dig Majsan! sorry *rå Ågren nu gillar inte att missa såna saker* Natti Natti majsis - kul att du kikade in lite o hoppas allt e bra på jobbet m o lära upp chefen:)

• Sister of the Night

Det är såååå coolt att hon faktiskt lär upp sin chef :D *gilla!!*

Men Omsan du vet väl att det är farligt i längden att strunta i sin sömn? *beware!*

jag har ju som sagt undrat ibland hur fasiken du hinner med allt. Du låter väldigt fullbokad! Tänkte idag att jag borde fråga Oms ifall det är ett "Stockholmssyndrom" det där -att alltid vara på väg någonstans, alltid tidspassad. Så nu gör jag det - :D Är det så?

• Sister of the Night

Fast jag vill också bo i storstan *plutar med underläppen*

• Oms

Både ja o nej - stockholmssyndrom till den grad att man dras med i hetsen här - hetsen över att hinna m allt att var duktig... men sen beror det ju på personlighet och vad som drabbar än i livet - jag är som en magnet när det gäller probelm som ska lösas - helt otroligt men så har det alltid varit säger min mamma så jag får väl tro på det.

men...jag har omskolats, haft individuell coach, gått på mental träning, Personlig träning, sjukskriven, psykolog, psykoterpeut, rehabmöte m personal o husläkare, allt under 1 år då jag var sönderstressad och var sååååå nära fullständig utbrändhet...

DÄR tänker jag aldrig hamna igen och även om mitt liv låter fullbokat så är den stora skillnaden att jag idag till 75% kan styra det själv genom just att sköta logistiken och slippa ta smällarna när andra inte gör sin del. de andra 25% kan jag inte påverka oavsett om jag mkt omkring mig eller ej så det e bara att "gilla läget" *mitt motto för den delen*

seriöst jag vet... bananer i pyjamas...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3