• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

"stor som ett hus"

HAHAHAHAHAHAHA!!! Ni som har sett mina bilder vet ju att jag e litet som en mus. :?
    Men jag håller med dig Majsan. Det är ett mirakel att jag inte är stort som ett hus vid detta laget. Men vi möss har snabb och effektiv förbränning. :D

Och jag äter inte alltid semlor till frukost. Oftast äter jag det som mellanmål. :o:D

Behöver jag säga att all mina studiepengar går till cafeer, restauaranger och choklad? Och liiite sprit också.

• Oms

godmorgon tjejer!

har varit m dottern hos tandläkaren här på morgonen - inga hål och nederkäken ser mkt jämn o fin ut men över där kommer det bli problem när alla mjölktänder har ramlat ut. hon ska få 4 tänder till sen blir det tandreglering.

för den som inte vet så har jag opererat över och underkäke pga öppet bett och för trång käke bla, så jag har fullt m titan skruvar i huvudet nu haha risken är att dottern måste vara m om ngt liknande . men vi hoppas hoppas att hon slipper.

Tubbies!!! jag vill veta semleställe!!! jag ÄÄÄÄÄÄlsskar semlor!!!!

• viktualia

Omsan - semelställe i Sthlm - kondiset på Fridhemsplan är känt för goda semlor.. hm... har nog adress S:t Eriksgatan

Makens Pela - Odenplan.. hmmm mina gamla jaktmarker.. saknar tex Falafelkungen nere vid Stadsbibblan... Deliaffären på Norrtullsgatan.. hm.. och en del annat mysigt! Lagamati ligger väl där också...

Majsan - japp! en havregrynsgrötätare till här minsann!!! varje morgon!!

• Jamsan

Muffen! jag vet att du inte är stor som ett hus, jag har ju också sett bilderna! men hade jag inte gjort det skulle jag tro att du var stor som ett hus.... och inte liten som en mus.

Längesen det var nåt snuskrim nu hmmmm

ska nog fila på nåt..

• MuffinsTönt

Oms
    JAg har oXÅ gjort en sån operation. Pga av överbett. Jag såg verkligen ut som en schimpans innan. nu ser jag fin ut. :D Med en massa titanskrivar och sånt. Jag har röntgenbilder a la terminator. :D Coolt!

Dåså Oms. Du och jag har två grejer gemensamt. Titanskruvar och semlor. :D

• Oms

vi har ju thelins oxå de e goda och gunnarsson e inte helt fel dem med...

men det ska finnas ett ställe som har exceptionellt goda semlor på söder och jag kommer itne på vart...

min favorit semla är ifrån Nynäshamn och konditori Müllers - såååå goda och där e grädden blandad m mandelmassan o färgad rosa samt att det finns vanlig vit grädde oxå. bullen e jättegod och de är väl tilltagna i storlek. De har fått pris för en av sverige sbästa semlor för många år sedan och they r still going strong.

ananrs å gillar jag egentligen mandelmasseklumpen men Müllers e speciella

• Makens Pela

Vickan!
    Jo jag känner till ställena du talar om även om jag inte är så bevandrad i vår stora stad. Går mest fram och tillbaka mellan station och arbetet. Åker ju gärna hem så fort arbetsdagen är över av naturliga skäl men dom gatorna kan jag på mina fem...*S*

Ja Oms, fram för mer snuskrim!! På med klurarhatten.

• Oms

Men muffins! *jomen jag gilelr ju muffisn oxå ju!* men se där! inte varje dag man träffar ngn m en sådan matchning - käkop och semlor:):D

opererade du både över o under du med? gick op bra? inga probl m känsel, smak o lukt? min op gick bra men jag blödde ngt gräsligt och blev utnämnd till åreets svullnad efteråt och fick åka till tandläkarhögskolan och fotograferas och kännas på i utb syfte, haha

var hopsydd i käkararna i 6 v efter op men det var inte så tokigt som det låter, man blev en mästare på att prata m tänderna ihop:)

• Jamsan

som frullis skulle sagt det, nu börjar det likna syjunta här inne med allt semmelprat

Kan vi inte ha fest snart igen?! trådfest!
    Kanske vid 3000!

• viktualia

Jaaaaaaaaaaaaaa Majsan!!!

Det är ju fredag!

WOW *klackarna i taket*

Håvar upp fickpluntan ur skrivbordslådan och tar en klunk vodka.. hm.. undrar om det blir lakritshot om man lägger ner några Salta Katten i flaskan.. ska nog testa.. på med schlager för nu är det PARTYYYY!!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3