• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Oms

Sis... sorry men nu m å s t e jag lämna dig... jag e ju en gift kvinna o sitta här o chatta m okända människor "missinassen" ser ju inte bra ut:)

tjingeling - o du - jag hann läsa ngn tråd om jämförelse och kan bara hålla med - lustig nog blogggade jag om det härom kvällen i ett annat forum om just vilken skada det kan göra att jämföra sig m andra o därför gör jag inte det i största möjliga mån - Du o jag Alfred:)

natti!

• Sister of the Night

Shit vilken resa!

Omdet ska komma något positivt ur en sån erfarenhet, så borde det ju vara Hur Man Inte Hamnar Där Igen. Och du verkar ju ha tagit ett bestämt kliv ut ur "stressfällans" allra giftigaste bett.

jag längatr till livet i en storstad, men inte till det du upplevt. Inteden biten i varje fall.

men annars verkar det så roligt - krogarna, klubbarna, teatrarna, butikerna... förkovringsmöjligheterna: alla små mystiska föreningar man kan tänka sig finns ju rimligtvis representerade på en större ort :D

Är du från Stockholm från början? (Frågar den nyfikne hemlisen. så du måste ju inte svara :))

• Sister of the Night

Natti Omsan - eller ska man säga "natt natt penishatt" kanske :D ;) :D

• Oms

Jag är inte original innerstadsbo från början (mamma flyttade ifrån innerstaden inna jag föddes) men jag är ifrån Stockholms län och har gått i gymnasium och alltid jobbat i hufvudstaden så jämfört m mång andra i "vår" tråd e jag väl sthlmare men jämfört m min egen stadsdel så nej jag e ingen ÄKTA innerstasbo - för det krävs det 3 generation obruten kedja...

tjingeling

• Sister of the Night

Jag läste faktiskt någonstans att Stockholm till största delen består av inflyttade.... Tro't den som vill :D

(Och DET, mina vänner, var allt från nattskiftet för denna natt ;) :))

natt natt, penishatt :D

• Makens Pela

Jag blir imponerad av er nattisar, jag önskar jag orkade jag med! Fast är ju SÅ skönt att sova på nätterna!!
    Men, vissa helger dyker även Pela ut i natten...

Tack snälla Majsan att du ställer upp med det röda.

FREDAAAAAAAAAAAAAAAG!

• Jamsan

Morning! FREDAG Helt underbart
    förutom att jag är en blöt hund just nu som måste tinas upp efter 20 minuters promenad i blötsnö *suck*

Nu kom jag och tänka på en sak!
    VAR är ZOZO!? skitlänge sen jag såg henne i tråden!

• Telemarkgrrl

Go morron gomorron!!

Nu är även Telis med i dagskiftet igen.

Oms, du är verkligen suveränt duktig som bollar med dottern, mannen och jobbet så där utan försumma någon av dom!! Hoppas verkligen att du inte hamnar nära utbränd-fällan igen!

Majs, klart vi ska äta lunch någon gång. När vi vågar. :)

Pelis, du kanske också jobbar inne i stan? :?:?

• nenne78

t h a n k g o d i t ' s F R I D A Y ! ! ! !

Idag drar vi med jobbet till Tallin, TUR att det inte blåser så mycket.

• Jamsan

Tellis! Hej på dig, känns trygg när du är tillbaka Är det sista dan på jobbet idag?!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3