• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

modda? Mobba ska det ju stå!

Dem kinapuffarna köpte jag till tentaplugget. Men jag glömde att käka. Nu kan jag göra det med gott samvete. Moahaha!
    *muffins förvandlas till jumbomuffins*

Aco...? Nää dem e jag inte bekant med. Har bara smakat nån gång.

jag ska nog göra dina pizzabullar idag. Eller kanske matmuffins ist... *grublar*
    Jag glömde min muffinsbok hemma hos grabben. Jobbigt! Tur att internet finns. och Vickan! :D

• MuffinsTönt

Va? Tellis du mååååste ge mig namnet på det stället. Jag SKA åka till sthlm nån gång. :? Vickan kanske kan ta med mig en när hon kommer till gbg eller kungsbacka eller nånstans nära. :D

• viktualia

När jag skrev tentor hade jag några nojjor.. en var att ALLTID ha engelsk lakritskonfekt med mig.. hi hi...

Matmuffins - blir bara bra om man har starka smaker i, annars riskerar de att bli jolmiga/smaklösa. Satsa på stark ost, ordentligt rökt salami, marinerade oliver eller något annat med kraftig smak!

• MuffinsTönt

Aha! Det kan verkligen ALLT om mat Vickan! Ska kolla på dagnsmuffins. My paradise!

• MuffinsTönt

Hmmm... Det ska ju vara "DU kan allt om mat Vickan! och Dagens muffins.

Typisk att jag gör så mkt slarvfel när jag vet att du korr läser mina inlägg *pinsamt*

• viktualia

Muffins - jag åker aldrig till Kungsbacka... håller mig i Lerums kommun däremot. Och godast semlor i Götet... hm... jag skulle gissa på Ahlgrens (heter det inte så?!?) som ligger mellan Domkyrkan och Vallgraven...

Och matkunskaper - japp! det är min PASSION i livet!!!! Hi hi! Dessutom måste jag kunna en del eftersom jag är lite allergisk av mig.

• Makens Pela

Ja, Tellis jag jobbar också i stan, Odenplan.

Nu har snön kommit! Inte för att jag älskar snö men det blir bra mycket ljusare ute och just nu ser allt så rent ut...vänta några timmar så är det snart sitigt igen.

Ja just ja, vet inte om det snöat i Stockholm då jag idag sitter i min hemstad o jobbar som jag mycket sällan har tillfälle att göra och då oftast fredgar för att komma hem i skaplig tid. Härligt, inget 04.20 uppstigande här inte. Däremot vaknade jag av mig själv 5.00??!?! *grrrr*

Hörde på radion i morse att det var internationella mysdagen idag...*tänk vad dom kan hitta på*
    Majsan, det verkar inte som det är en sån dag för dig idag med allt som du ska hinna dricka. Du får ta den dagen i morgon istället.

• Jamsan

Muffins! med dina matvanor skulle man kunna tro att du är stor som ett hus
    Semlor till frukost!? galning..

själv käkar jag havregrynsgröt varje morgon *duktig*

åhhh nu måste jag jobba, ska till frissan vid 15... och är borta nästa vecka...
    Nej muffins jag har inte börjat nya jobbet än, nästa vecka ska jag dit och lära mig ALLT!

• Makens Pela

fredgar? ja ja men ni smarta kvinnfolk förstår ju!

• Jamsan

Haha pelan! Nej inget mys för mig idag
    endast röj Imorgon ska sambon ut med sina vänner, så vi synkade inte denna helg så bra... Men på söndag blir det dubbeldubbelmysdag...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3