• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Makens Pela

*försöker få till partykänslan*

äh, måste byta radiokanal..värsta smöret på radion nu ju!

Tur jag tog med termosen med karsk i dag...lättare om folk tror man dricker kaffe!

lallalala...näe fel kanal där med...mer fart behövs!!!

• MuffinsTönt

HAHAHA! stackars dig Oms. Man blir lite av en mästare på prata utan att öppna munnen. Min mamma var den ende som förstod mitt "mummel". (Va heter det Vickan?)

jag opererade både över och underkäke. Gick omkring med gummiband i 6 veckor. Fick bara suga i mig mat. Bläää...

Jag mådde illa ca 1 h efter operationen pga av blod som rann ner i magen. Men efter det så gick det bra. Kände ingen smärta eller ngt alls. Självklart var det svullen men inte så mkt att det är fascinerande för studenterna. Däremot var mitt överbett fascinerande. min tandläkare skrev i min journal att jag har en stor tunga...(!!)
    Jag tror att jag hade sämre smaksinne när jag hade käken på läkning. Nu har jag superkänsliga smaklökar. Och min intresse för mat och sånt har väckts till liv. Som ni märker käkar jag som en gris.

• viktualia

Makens Pela - du ser! kaffe med karsk!! cooolt!

www.escradio.com är bra för partystämningen... hi hi (webradio är en strålande uppfinning... lyssnar på danska riksradions jazzkanal ibland också)

*skåååååååååååååål*

(shit.. nu kom min rumskompis tillbaka.. vet inte om han är på partyhumör... hm.. får nog gömma pluntan....)

• Jamsan

Vickan! Länka schlagerradion så jag kan komma igång nu! Mekanikerna har en back med bärs i deras omklädningsrum. Ska smyga dit och hämta hit några kalla...

• MuffinsTönt

Hur får man igång escradion? :o

• MuffinsTönt

Ohhh! italienska och italien... *smälter*

Är det nån mer än jag osm tycker italienare e sååå himla snygga och sexiga? *fy skäms på mig*

• viktualia

Muffins - var kom Italien in?!? hm... i radion kanske?!..

jag hamnade i telefon en sväng och lyssnade inte...

dessutom - dåligt drag på partyt här....

• MuffinsTönt

Ja... det var nån som sjöng på itaienska. just det.... Tycker du Fetaost&olivermuffins smakar ngt. Det är Apetina grekisk feta och svarta oliver. Kan jag ha marinerad oliver istället? Finns i mataffärer? Många frågor... :?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3