• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Jag kan inte förstå att Sis för länge sen avslöjade att hon gillar the Ark, det är ju höjden av personlig information i jämförelse med allt annat hon avslöjar om sig själv. :D

• MuffinsTönt

Va har hon mer skrivit om sig själv? Sååå nyfiken!:D

• viktualia

Muffins ...jaaa den som lyckas hålla reda på det... finns ju "några" sidor att läsa... ha ha

• viktualia

äsch.. det här verkar inte bli roligare än så här... så jag tror jag tar och hoppar i säng med maken!

godnatt!

• Telemarkgrrl

Natti natti, jag ska också hoppa i säng! Ensam. :(

• Oms

Halllåååååå *när ska jag sluta m teliareklamen??*

Sis my twin - hows it?

håller helt m om finlandskryssningar har faktiskt varit på en romantisk sådan m maken på hans födelsedag i maj förra året -så det så

*sträcker på mig och står upp för just DEN kryssningen... alla andra 25 st har varit låt oss säga...mindre romantiska*

Hakuna matata - NI HAR INGA BARN! herregud Lejonkungen 1-3 och timon och Pumbas egan program har väl visats ca 50 ggr eller så...Hakuna matata in my ass:)

nä men dem e sååå kul o låten e skön faktiskt

• Sister of the Night

Tellis, shit, vilket minne du har! :D

• Oms

attans vad folk lägger sig tidigt i den här tråden - men så e det ju några galningar som envisas m att gå upp FÖRE tuppen oxå... galningar!

• Sister of the Night

Omsan!!! *glad*

Där är du ju :)

Jodå, som nämnts har jag gjort något mycket särskilt (för mig i alla fall) idag som jag trivs med :)

Hahahahahahaha, "Hakuna matata in my ass!"
    Va menar du, blir det lite tröttsamt efter hundrafyriotre visningar av filmen...? . *tittar oförstående och försöker hålla igen med fnisset*

Ett barn i bekantskapskretsen tycte mycket om Bananer i Pyamas för en tid sen. Oh shit, de där jäkla bananhelvetena var ju liksom med precis ÖVERALLT!! :D :D :D

• Sister of the Night

Och japp, de är helt f*cking galna! *skrattar*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3