• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Oms - japp det sa du.. men bara att få beträda gotländsk mark väcker avundsjuka hos mig... Gotland har en MYCKET speciell plats i mitt hjärta!!!!

• Telemarkgrrl

Hej hopp!

Hur HAR ni det små gullungar??

Här är det två stycken tummen upp och en styck tumme ner.

Upp: min envisa huvudvärk sen i fredags (?) har äntligen släppt och jag går en kanonbra kurs. :)

Ner: min lilla gullesnutt är på tjänsteresa och befinner sig inte ens i Sverige. Han kommer inte hem förrän på söndag kväll. :(

• Sister of the Night

*virvlar in i ett moln av entusiasm*

Men skit också, har jag missat Omsan precis??! :( :( :(

Vicks, haha, ja, det är för skojigt... :D Jag blir ju alldeles till mig när jag ser såna där gamla klipp. Jag är en SÅN nostalgiker!! :)
    Sen letade jag upp en gammal favorit från, tja, sena 80 nånting. Sök på Lena Ph, "Jag känner", så får ni höra en riktigt god bit....! *förtjust i kubik*

Muffin, Oxe, nu ska vi se. Ni påstås vara väldigt trogna och lojala, fast förbannat envisa. Jordnära, livsnjutare och älskar vackra saker.
    Om Oxarnas 2007 säger Heikki att ett bröllop är aktuellt - men troligen inte för Oxen själv.
    Sedan menar han att våren och sommaren blir romantiska för Oxarna, samt att en resa som kan ha med grannlandet i öst att göra blir ett utmärkt tillfälle för att stärka banden med vännen.

Lät det uppiggande...? *ler och blinkar* :)

Jag har gjort nåt bra för mig själv idag. Fast jag kan inte säga vad. Hemligt. Men en uppiggande och rolig sak var det i varje fall :D :D :D

• Sister of the Night

Tellis

Hejsan heee-eeej! :)

• Telemarkgrrl

Hej Sis!!

Åh, vad det där stämde bra in på mig! Jag är också oxe. Fast den där resan till ett grannland i öst kan jag hoppas över. Undrar om det räcker med att vi ska ut i Stockholms skärgård och bo på hotell och äta gott snart? :o:?

MEN vad du är irriterande med alla dina hemlisar!!!! :):[:):[:)

• MuffinsTönt

Hej Telestubben och Sis! Va roligt att ni droppar in. :D

Kul med inspirerande kurser. Synd med hemma utan sällskap. Vi har inte heller setts så ofta. Själv kommer jag inte ihåg när vi kelade sist? :o Jag har iaf denna veckan fri. Hoppas jag.

Sis
    Förbannat envisa. *nickar*
    Älskr vackra saker. *nickar*
    De andra punkterna stämmer väl ibland.
    Det är två bröllop inom min bekantskap i år.
    " en resa som kan ha med grannlandet i öst att göra blir ett utmärkt tillfälle för att stärka banden med vännen." Vilken vän? Pojkvännen?Eller vän som jag råkar ha i öst? :o

Ett romantisk vår låter bra! Jag fyller år under våren och sen är man så himla nykär eller vad det nu kallas.

• MuffinsTönt

Jag ska åka till Vietnam i sommar!!! :o

• Telemarkgrrl

Näääe, vad kul, Muffins!! Efter att Zozo var där nu för nån månad sen och visade bilder därifrån så blev jag jätesugen på att åka dit. Det såg så otroligt vackert ut!

På tal om våren, är det bara jag som brukar bli helt otroligt trött om vårarna?! Man tror att man ska bli piggare när det blir ljusare men det är tvärtom för mig.:o:o

• MuffinsTönt

Eller hur! Jag har skjutit upp denna resa i flera år. har Zozo berättat vart hon var nånstans? Norr eller syd?
    Hoppas verkligen det blir av nu. Fast det betyder att jag kommer va borta hela sommaren. = borta från grabben hela sommaren. :(

Jag blir jättepigg och glad på våren. Sen innan sommaren blir jag trött och deppig pga av stress och tenta. Ska ju inte va i de frusna skolan när det är sol och värme UTE.

• Telemarkgrrl

Lilla gumman, vänta bara tills du börjar jobba, då får man minsann inget sommarlov utan får sitta inne HELA sommaren. Utom kanske några ynka veckor när det ändå regnar. :[:[:[

Nä, jag minns inte om hon har sagt var dom var någonstans. Men hon kanske kan berätta lite mer när hon dyker upp här nästa gång. Hon verkar vara upptagen stackarn. :(

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3