• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

kallt - hm... det kanske det är... jag är ju inomhus i jobbstaden och missar allt vad dagsljus och jox heter.. kände inte efter när jag gick till bussen imorse heller...

ååååååååå jag vill göra något NYTT på jobbet... vill inte arsla med det här gamla joxet... hm.. jag blir nog bönhörd snart.. i mitten av februari poppar det nog upp nått nyt... ska bara få det gamla att gå i mål...

• nu är jag fruL

men vickan
    FEL tänkt
    du ska inte få nya arbetsuppgifter på ditt gamla jobb utan på ditt NYA!!!!! så sätt igång och leta jobb!!!!!

schas ut på arbetsmarknaden med dig

• Makens Pela

Jodå, Vickan jag har koll på att Frullan är i "din" håla i veckorna (inte värt att skriva DIN håla eftersom du inte gillar den...*ler*). Ni verkar ha haft mkt skoj på era träffar även om själva hålan är mindre kul.

Frullan: Nej självklart får man hoppas att du slipper kräkas något mer men eftersom ditt tillstånd är som det är så får man hoppas att du bara behöver göra det hemma om du alls behöver det.

• viktualia

*skratt* och blöt puss till FruLlis!!!

Jag lovar!! Jag spanar VILT efter jobb att söka! Promise!

- här blev jag avbruten av att en av mina bästa killkompisar ringde.... och jag fick ännu en attack av "jag vill flytta hem till Ua".. jaja.. det går över... jag har förlikat mig hyfsat med ödet att inte bo i Ua.. näst bäst är en större stad (över 100 tusen invånare)

• nu är jag fruL

vickis: är maken helt emot att byta jobb och flytta?

och jag står fast vid vad jag sa. bredda ditt jobbområde och ta även "skitjobb" allt för att flytta.

• nu är jag fruL

vickan förresten
    jag kommer på inflyttningsfesten

för jag är vel bjuden va

• viktualia

Maken - lär inte byta jobb i första taget. Däremot inser att han kan få börja pendla.

Skitjobb - det blir nästa nivå av desperation. Där är jag inte än. Än så länge jobbar jag hellre med det jag SKA än med vad som helst. Och än så länge har jag ju jobb med rätt saker också.

tack för all stöttning.. men hörrni... nu blev det hemskt mycket Vickansnack här...

• nu är jag fruL

ja vickan men idag var det ju du som behövde lite push/stöd

och sööööök !!!!

är det någon som vet om omsan fått förklaring från BT hon svarade inte på det.

• viktualia

FruLlis - det är klart att du är välkommen den dagen vi lyckas ha inflyttningsfest!! Glöm inte att ta med dig Boris också - för h*n hinner nog ut innan vi har flyttat.

Telestubben (som sitter på kurs idag och imorgon också) yrar ju också om att flytta till Öret - så hon blir garanterat inviterad till inflyttningspartaj också!

Och det är klart att ni andra får komma också! Maken har ju vid det här laget vant sig vid mitt BT-beroende och kackel - även om han bara träffat FruLlis och Oms IRL.

Puuuuuuuuuuuuuuuusssssssssssssss!

• nu är jag fruL

vickan
    NEEEEJ
    Boris ska fortfarande vara i min mage när ni flyttar!"!!!
    det är en order
    så ni har till början av sept på er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3