• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Håller med dig Vickan. Ibland är jag chokad över att jag är här och inte ngn annanstans. hajar du?

Japp. tenta är imorrn. :( Jag har panik/ångest/ingen motivation. Mkt olämplig kombination enligt mig...

• Oms

nä, de här helgtiderna krävs det en hel vetenskap för att kunna ändra på...

han har helt missat det så han var mindre glad när jag ringde honom - vi pratade om det här innan jul och vips så var vi där liksom...

jaja.

ser att ni pratat schlager idag - jag satt faktiskt o lyssnade på den där kanalen igår Vickan men det var ngt värdelöst ifrån ungern o österrike då så jag gav upp:)

just nu planerar jag dottens födelsedag som e om en månad - mkt knepigt men jag har nog fått ihop det nu - hoppas bara på att dotterns pappa gillar min idé oxå, hans tjej e ok m den:)

hon ska ha tjejmiddag för sina "pappa-kompisar" på födelsedagen då hon e hos honom, sen dagen efter får de åka hem m henne til mig *får se hur det går - det brukar INTE var populärt... det e ju låååångt* och så firar vi vuxna m barn henne, dvs vänner som funnits m genom åren och deras barn - vi blir många så jag satsar enbart på tidigt fika.

helgen därpå har maken bortamatch på gotland så då kan dottern ha tjejmiddag för sina "sthlm-kompisar". taco, godis och bål var önskemålet så ok då.

• Oms

Frullan mfl! jag skrev igår tror jag det var att jag inte har fått ngt svar ännu och att jag inte förväntar mig ett sådant än på ett tag- det tog dem ju flera veckor att hitta mig så sannolikt tar det lika lång tid igen.

tror ni förresten att jag får ett svar och INTE delger det här??? *som om mina IRL, lunarkompisar, grannar eller lunchvänner skulle bry sig om det här, haha;)*

• viktualia

Muffins - japp jag förstår och jag är ofta rätt chockad över att jag hamnat där jag gjort... *mysko värre*
    Hade INTE kunnat förutse detta alls.. ha ha.. men egentligen har jag ju mest lyxproblem.. så jag ska nog inte klaga på riktigt...

Omsan - spännande med planering av dotterns födelsedag.... VILKET LOGISTIKPROJEKT.. hahaha... du skulle kunna bli rationaliseringsexpert på vilket transportföretag som helst....

• MuffinsTönt

Men VI bryr oss! Jätte mkycket!! *snyft snyft*

(Pms är på väg känner jag :?)

• Oms

ja om jag kunde! logistik och jag e liksom ett - min man har t o m berättat för sina vänner att får ni det svårt att gå ihop så fråga Lisa - hon e grym *maken uppskattar den här egenskapen som tur är*

idag har jag "köpt" present oxå, ringde till musikbutiken och beställde den synth som jag vill ha i god tid så om den inte fanns hemma skulle de hinna beställa hem den:)

sen fyller brorson nummer ett 18 veckan innan dotra så då ska vi dit oxå... nummer 2 fyller 18 två veckor efter sista kalaset så då ska vi dit... suck stånk o stön!

en mkt dyr månad kan jag meddela - vi e redan panka och makens Gotlandsresa går bara den på 1000 papp... och så gymnastik räkningen för den här terminen är 1000 osv osv....bläh!

sorry men e så trött på extra utgifter som ALLA kommer samtidigt - där kan vi snacka om en brist hos mig...planera oförutsedda uttgifter...

nä girls, nu ska jag hem o städa inför en visning som vi har ikväll - håll tummarna att de gillar den för då e det lättare att övertala motpart nr 3 som inte vet riktigt i nuläget... det är Lidingö lgh som vi kiakde på i tidig höst men inte fick som e tebax på tapeten igen

• viktualia

Omsan - förstår att det är knöligt med ekonomin en sådan månad.... men coolt att gubben din får åka till Gotland.. så avis att jag spricker.. ha ha ha..

Och hoppas att det blir nån ordning på lägenhetssnurren snart!!! *håller tummarna*

• Oms

gotlandsresan består av en basketmatch - sa jag det?

• Oms

ja det gjorde jag... e trött nu

tjingleing

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3