• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

det är sant! Sorry stubben. Jag är så isolerad när det gäller sånt. Ska inte klaga mera. :D

Länge sen man ser henne. Stackarn. Ska komma ihåg att fråga. har hon lagt upp länken här på BT? Tror du det är möjligt att hitta den isf? :?

• Sister of the Night

Hej flickor :)

Tellis

Hihihi... Jamen, jag skulle bli alldeles för uppenbar om jag klämde fram med vad det var.... :D

Nja, alltså, herr Vesa talar i mer direkta ordalag om Finland. Och att bröllop i vår för Oxar troligen inte handlar om dem själva, men att det ändå blir en mycket romantisk och rar upplevelse för er ;):)

Låter inte så dumt tycker jag för min del :D

Apropå "pigg på våren":
    Jag brukar få hälsoryck på våren. Ljuset återvänder och Sis är mer alert än någonsin. Går ner nåt kg, spritter av jävlaranamma och så vidare. Sen kommer vintern, Sister smyger under rejäla kaffesammankomster noggrant på sig de tappade kilona igen. Gnäller men tänker att till våren, då...!! (Det kallas "kretslopp" förresten ;))

• MuffinsTönt

Finland? På kryssning lr? :D

jag läääängtar till bröllopet - vems det nu är. :?

Sis, jag tror det kallas för "the circle of life". *hmm*

• viktualia

ni är ju för roliga...

Sis - det börjar bli något krystat över ditt hemlighetsmakeri.. men det har du ju upptäckt själv... ha ha ha

Telestubben - skoj att höra av dig! saknar dig på msn:en!

Muffins - sommarlov... näee jag är inte avis.. jag vill verkligen inte tillbaka till plugglivet med tentaångest och annat... nääe

• Sister of the Night

Haha, japp, man tänker OFRÅNKOMLIGEN på just kryssning... :D

Har kollat min mejl, tack för varningen!!
    Jäkla idéer folk har som sprider sånt, vad är poängen...? Synd för de som drabbas ju.

*hör plötsligt Elton John skråla i Lejonkungen* :D :D :D

• Sister of the Night

Vicks

*krystar så att ådern i pannan ryker* :D

• Telemarkgrrl

Sis,

"Hihihi... Jamen, jag skulle bli alldeles för uppenbar om jag klämde fram med vad det var...."

Vaddå, är du känd eller? *tittar in på Aftonbladet för att se vad som har hänt idag.... "Mona Sahlin har tackat ja ...." Nää, du är knappast Mona Sahlin va? :D:D

"Nja, alltså, herr Vesa talar i mer direkta ordalag om Finland."

Nää, jag vill INTE till Finland!! Kunde han inte ha förutspått en romantisk resa till vingårdarna i Provence eller nåt??

"Jag brukar få hälsoryck på våren. Ljuset återvänder och Sis är mer alert än någonsin."

Men guud så orättvist! :):)

• MuffinsTönt

*grubblar en stund*

AHA!!! Inledningslåten på filmen heter just "the circle of life". Eller hur? :D

• Telemarkgrrl

Vickan, jag hinner inte MSN:a idag. Jag är EGENTLIGEN vid datorn för att jobba. :[

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3