• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Makens Pela

Vickan!
    Vad ska det stå i jobbannonsen om du skulle söka ett jobb med den utbildning du har och som du vill ha?

• Jamsan

Hej! Är bara inne en snabbis! Kul att se dig Frullis, det var ju görlänge sen och lilla Boris mår bra?!

Vickan! Ja ge järnet nu på jobbfronten SÖÖÖK SÖÖÖK SÖÖÖK

Nenne! Håller tummarna för att du får jobbet! Kändes det som du ville ha det?!

• nu är jag fruL

hejsa majsan
    Kul att se dig din lilla partypingla

Ja jag har varit off ett tag...Men läser det mesta....

Boris den lille skiten gjorde så jag kräktes i morse
    fast han är förlåten

• viktualia

Makens Pela - hm... jaaa samhällsvetare/utredare/kulturgeograf/översiktsplanerare typ

• viktualia

ååå jag har helt gått igång på mitt senaste webradionfynd!

www.escradio.com/

Sitter och poppar schlager och är bara så GLAAAAAAAAAAAAD! Och lyckas jobba samtidigt!!!

(och japp, schlager är skoj och jag lyssnar på mycket annat också)

• Makens Pela

Vickan, jag ska säga åt headhuntern var han ska leta....*ler*

I vilket fall så ska jag hålla tummarna att allt löser sig för dig. Det tror jag nog det gör men att del löser sig SNABBT!

• Jamsan

Asssch Frullan, vad Boris ställer till det, spya huva
    Tänk om det blir en tjej, då slår jag vad om att det blir en riktig brottarbritta
    om lillen ska fortsätta kallas Boris
    Har du fått nåt spritbegär än eller är det lätt att vara nykter Själv håller jag på att törsta ihjäl, men på FREDAG ska jag ut och dricka bärs bärs bärs!

Vickan jag ska också lyssna på nåt upppiggande tror jag! Förresten CSN-pisset kom hem i brevlådan igår. ÅNGEST

• viktualia

Majsan - jag fick också CSN pappret i brevlådan. 300 kr mer i månaden blev det i år... blärk! (landar på drygt 1100 kronor)

Och det värsta: Trots att jag betalat över 10 papp förra året så har skulden minskat med typ 2000 om ens det... MEGABLÄRK!

Schlager piggar upp!

• Sister of the Night

Hejallihopa :)

Japp, schlager är toppen, ni hörde väl de där finska raringarnas kramgoa låt nu senast...? :D *Sister myser och tänker tillbaka till dagen då Eurovision intog hennes planetsystem*

Spytt på x2000? :( Jobbigt läge!
    Att vara gravid verkar inte vara en dans på rosor alla gånger (utom för lyckligt lottade Omsan då som genomgår en dans i trosor när hon väntar smått ;) :D)

Den korta, Sisteraktiga hemlisversionen är att jag sympatiserar vilt med dig Vicks. (Kan tolkas på valfritt sätt). Och Vicks förresten, du var ju Vädur, visst då? Det påstås att Vädurar kommer ha en uppgång i arbetslivet år. God chans till nya tjänster osv, så misströsta inte. Allt om man får tro astrologen Heikki Vesas förutsägelser :)

• Jamsan

VAAAAAA! betalar du 1100 i månaden?! fan vad surt!! Sitter i telekö hos dom nu...

sådär! ville ordna så att man betalar månadsvis och slipper få en chock var 3e månad, och nu ansökte jag om autogiro också..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3