• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • nu är jag fruL

Jamsan
    Åhhhh skulle du ha lust att suga i dig en flaska vitt och babbla ohejdat för min skull så skulle jag bli evigt tacksa,.
    åhhh det är livet det

• Jamsan

Japp frullis! jag lovar att både bubbla och babbla på fredag

Ska till frissan (min kompis denna gång, inte katastroffrissan jag var hos sist) och efter det blir det Afterwork hela natten lång

Förresten jag vill inte heller ha vinter nu, på tok försent! Nu ser jag redan fram mot våren, och sitta på en uteservering och surpla vin och drinkar uppps märker ni hur desperat jag är efter sprit idag...

• Makens Pela

Å Jamsan, ta en flaska rött åt mig också. Jag är inne i en period där jag bara får migrän om jag tar något så för tillfälligt tar jag max en öl. HATAR!! Inte ens mitt icke-migrän-vin funkar!

Nej men herregud, här försöker jag göra dig till alkistant. Drick åt Frullan som behöver det mest. Jag överlever eftersom jag vet att jag får, även om det inte är värt smärtan.

• viktualia

Makens Pela - hm... det där lät inte bra.. är du säker på att du inte lider av kronisk sömnbrist eller nåt.. med allt ditt pendlande kan man ju nästa fatta att det är svårt att hinka alkohol....

... något som dock undertecknad inte har några fysiska hinder för.....

• Sister of the Night

Svenska uttagningen -86 *funerar* Vem vann då?
    Jag minns att Kicki Danielsson vann med rosa byxdress oc guldglitter i klyftan, men det var väl nåt år tidigare? "Bra vibrationer" var det visst! :) Och så minnsj ag såklart grabbarna Herrey's, men -86...?

Att Pernilla W INTE vann med Picadilly Cirkus minns jag också, och... *hejdar sig i svamlet:D*

Men vem sjutton vann svenska uttagningen -86??? *Borde minnas det! :o*

• Makens Pela

NJa, jag har alltid haft perioder som det inte går att dricka pga migränen men det är väl just pga av trötthet, för mkt jobb och att kroppen inte mår bra(inga fara alltså, skulle bara behöva sköta mig mer)...dom tillfällena som ett par glas rött skulle sitta SÅ bra!!
    Så snälla, ETT glas kan väl nån ta åt mig??? *s*

• Makens Pela

Tjing på er! Tänker dra mig hem lite tidigare idag!

Ses/Kram

• Sister of the Night

Jäkla prat om rödvin då :D

*Börjar snegla mot Systemet med lysten blick*

• viktualia

Sis - vann gjorde E de det här du kallar kärlek? men i svenska folkets hjärtan vann väl Dover Calais?!? Lena Ph stönade om att Kärleken var evig, Anna Book hoppade omkring till ABC och Jan Guilliou dök upp i videon till "Du förför mig" med den sen bortglömda Git Persson...

• Sister of the Night

Aaaaah! :) :) :)

Nostalgitripp!!! Så var det ju. Clabbe fick ju dessutom en burk färg kastad på sig (var det av Lotta Engberg?), hemskt busigt tyckte folk, hähä.
    Den enda jag inte minns är "Du förför mig" (fler ledtrådar?) men annars är de klockrena :D

Dover Calais... ojojoj... :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3