• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • nenne78

*fnissar*
    vad ska du sätta på?!?!

• nenne78

telestubben, mäh, jag trodde du sov hos mig? Hur kom du ner till stationen igen?!?! *fattar ingenting* Var det efter att vi tömt rävgiftet från Bulgarien?!?!

• Telemarkgrrl

Jaha, ska jag orka skriva om allt ihop? :(

Jag skrev nåt om att Sis borde komma ut ur garderoben.

Och välkommen tillbaka till Snartis!

Och att jag höll på att dö av skratt när Omsan skrev att hon var som en kanin förra graviditeten och att hon hoppas bli lika nästa gång det är dags. Hon kommer ju att få ta ledigt från jobbet för att hinna med, så kaniniga som dom är redan. :D:D

• Telemarkgrrl

Aaaaah, påminn mig inte om det där rävgiftet! Det har åkt hiss på mig hela dagen. :[

• Telemarkgrrl

Maken berättade förresten att häromkvällen när han gick och la sig så hade jag sagt (jag sov och minns ingenting):

-Nämen, ska du gå och lägga dig med vuxenkläderna på dig?!

och sen 20 sekunder senare:

-Jaha men vad skönt då, nu kan jag äntligen sova.

:?:o:):?:o:):?:o:)

• Oms

Tubbies! hahaha men du e ju för underbar... Vuxenkläder??? vad trodde du att ni brukade sova i Bodies i strl 110/116?

och inte ska man behöva ta ledigt från jobbet - vi får nog ta och sova middag istället:):)

nä men alvarligt talat så vill jag väl ha det som nu ungefär - förra gången så satte vi igån förlossningen genom att köra på:) *helt medvetet - började bli trött på väntandet*

• Oms

Nenneh - du ska se att om du får jobbet så blir du gravid på en gång - för då koncenterar du dig på jobbet - så knäppt vet jag flera som har varit med om - fast i ditt fall kanske det inte gör ngt - ett jobb e ett jobb men en bebis är en bebis)

• Oms

Muffins! kul att man kan inspirera ngn;) hoppas kvällen/natten blev till belåtenhet;)

• Oms

Vickan - jag såg din funderng över det här m karriär och barn i "den andra tråden" och m å s t e komma m ett inlägg här--- ALLT går att kombinera om man vill!

Det finns inga perfekta tilfällen till att bli gravid - skulle det ha funnits det skulle jag ff inte ha haft ngt barn.

och du vet ju att jag både har haft hel fysisk vårdnad av dottern samt jobbat heltid och pluggat halvtid under en period på ngt år och sen bara jobb men galet mkt jobb följande år - det går de flesta dagis är bra ställen och man får anlita vänner, grannar dagiskompisars föräldrar etc.

jag och som redan har ett barn funderar ju på ett till fastän vi bor i ett av sthlm dyraste områden och bara har drygt en inkomst för stunden... emn allt går om man vill, om några år kanske både ni och vi har de perfketa liven m jobb o boende men inte några barn - och det e ju inte heller kul...

svårt val V, men om jag var du skulle jag satsa på en grav nu när ditt jobb upphör faktiskt - du baserar din föräldra penning på den årsinkomst du har idag. sen får du gott om tid att söka jobb när du e föräldraledig *jo det e sant - m ett barn har man tid - inte första månaderna men sen*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3