• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Snart så....

Näää pendling och massa skit klarar man sig utan.
    Mitt jobb är inte det roligaste men har så många bra fördelar och ligger nära. Det är värt mkt tycker jag.

• viktualia

jaaaa jag är i och för sig inställd på att fortsätta pendla tills jag får med mig maken till nån annan bostadsort.. men ändå..

och idag skulle jag behöva en norsk tolk här... JOBBIGT att förstå nyanser i skriven norsk text.. blääää

• Makens Pela

Kycklingfarm vore något att starta på gården hemmavid *s* Grannen har två skrikiga stora fåglar av någon sort så lite fler pippisar vore väl inte fel. Då kunde man ju hämnas tillbaka på skrikhalsarna *hm, tål att tänkas på*

• Makens Pela

Kan någon förklara för mig varför allt man får tilllagt sig att göra helst skulle vara klart i går!!!!!!!!!!!!!!

• Snart så....

för någon annan slarvat?

Tur att jag slipper allt sånt, jag sköter allt mitt "eget" så fuskar jag så är det bara jag som får skit i slutändan.

Visst kan jag få skit om jag inte godkänner en faktura i god tid men men

• viktualia

Makens Pela - det undrar jag också!!!!!

Gärna uppdragsgivare som beställer en utredning där man helst ska göra en enkätundersökning - totalundersökning - bland 6000 pers och det på en månad.. "Jaaa det vore bra om du kunde föredra resultatet på det där mötet.. dit är det ju 30 dagar.. det blir väl bra?!?"

döööööööööööööööööööööööööö

Som tur är så har jag en chef som faktiskt förstår det där och han går emellan ibland när uppdragsgivarna ställer orimliga krav under resans gång!

• viktualia

prutt vad dåligt jag jobbar..

och snart är det dags för två evenemang:

PomPom för Nenne!!!

och samma klockslag ska jag ha ett puckomöte....

• nenne78

*rusar in halvt hysteriskt*

ÅÅÅÅH Nu måste jag snart sticka, har packat kuvert, visitkort, vykort och annat tjafs hela fm så jag har inte ens hunnit slå på datorn. WEEEEHHH!!!! Jag måste nog gå på toaletten...

• nu är jag fruL

LYCKA TILL NENNE!!!!!!!!!!!!!
    puss på valfri kroppsdel från FruLlan

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3