• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Snartis - skoj att se dig här! Har ju läst om dina vedermödor i gravtråden.. lät lite tungt!

Mitt jobb riskerar att ta slut sista mars och jag rotar efter annat.. men det är inte helt lätt... blaaaäääää

Makens Pela är en ny lirare som har läst ALLT vårt pladder.. fortfarande helt facinerad!!! OCH som pendlar LÄNGRE än jag... och bor i en stad som jag passerar lite då och då.. konstigt alltihop.. hi hi

Och så var det Omsans grymma enkät:

Såhär förför jag min man: krävs ganska osofisktikerade metoder.. trängsel i sängen brukar funka

Såhär förför han mig:
    samma som ovan.. hm..

favoritställning:
    missionären (äsch.. det låter trist men sex i min värld brukar innebära rätt mycket andra varianter än just när herrn får doppa...)

galnaste stället jag har gjort DET på:
    i ett tält 20 meter från en väg där det kunde komma folk... (men vi klarade oss)

så här ofta gör vi DET:
    hm.. snittet är nog en gång i veckan skulle jag tro.

• Oms

Godmorgon Muffins! skönt att du har sovit bra - det kanske var er Gävle resa igår:)?

Snartis - JA vi har oxå en omorgansiation på gång - på FREDAG! nu avd chef kom ju nu 2 januari. sen så ska vi få nya gruppchefer o sen nya gruppindeningar beronde på vilken inriktning vi har på arbetet och igår fick vi ett mail om att det bör bli av på fredag -spännande men oxå väldigt nervöst- jag vill till en grupp som troligtvis får en chef som jag inte drar jämt med så vi får se ur det går

• Makens Pela

Hej Oms och snart så!
    Trevlig att träffas även om jag nu har "träffat" er under lång tid utan er vetskap. Ni har som sagt förgyllt min vardag många gånger

Vickan presenterade mig mkt bra, och som jag tidigare skrev i tråden så är jag 161 och inte 61 cm LÅNG, 36 i skor, långpendlare som inte har koll på Stockholm (Gärdet - gärdet!?)och heffaklump.

Och så var det Omsans intima enkät:

Såhär förför jag min man: det behövs inte så mycket för att förföra honom. Lite smek på rätt ställe så...

Såhär förför han mig:
    Rätt lika men jag kan gå upp limningen om jag får ett varmt bad och någon gott på kanten innan det bär av till lite mjukare trakter av hemmet.

favoritställning:
    missionären är det nog för mig med även om det låter trist...man både ser och känner på ett bra sätt.

På en klipphäll där det fanns folk inte alltför långt bort...och som det visat sig ett antal år efteråt såg *hm*

så här ofta gör vi DET:
    När ork, tid och lust sammanträffar. Annars brukar maken säga att vi har tagit Stings sätt att ha sex till nya höjder. Men den som väntar på nått gott.....

• Oms

Godmorgon vickan! tänkte nästan efterlysa dig på radion eller ngt!

Du e tuff du som vågar göra enkäten såhär det första du gör en osndag morogn till skillnad mot ALLA andra *hint hint alla andra* fast ok, jag har ju inte gjort den själv ännu så here we go:)

Såhär förför jag min man:
    Det fungerar bra m en kyss och lite hederlig närhet och han e på;)

Såhär förför han mig:
    samma som ovan.. hahaha:)

favoritställning:
    kan inte välja en men varianter på missionären e inte fel:)

på en strand fullt m folk (nej vi syntes inte - tror vi), i en taxi (mkt diskret baaaara druckit 1 lite vin innan, haha), på e balkong (vem har inte det?), på en klubb (ja herregud ja... den hade vi glömt)...

så här ofta gör vi DET:
    förutom nät man har den röda veckan så blir det nog i snitt varannan dag, ofta mer men en sålänge aldrig längre än 3 dgr emellan.

• viktualia

Omsan.. du verkar stressad!!

i min värld är det bara TISDAG än så länge... kram på dig... fniss!

Makens Pela - Majsan drog nog iväg lite för tidigt med flyget igår... synd att du missade Zozos helikopter som Telestubben och Muffins tog sen... hm...

Hur som.. idag sitter Telestubben på kurs och var Nenne är vet vi inte?!?!

• MuffinsTönt

Jag sitter och försöker lära in mig ozons bildning och nedbryrning. *stolt*

Vet inte om jag vågar göra Omsans enkät. Är ju pryd av mig :? Annars får jag ta den senare.
    Jag har planerat att plugga bra nu innan jag sticker på lunch o sen innan träning. Men jag hoppar in här var 3e timme eller så.
    :p på er!!

• MuffinsTönt

*Tar på mig Harry Potters osynlighetsmantel*

Ps. Jag hade en labbassistent som ser ut som han Daniel ngt som spelar Potter. Mkt söt och jag blev så full att jag började flörta med honom på julfesten. *fniss* Detta var ju förstås förra året. :?

• Oms

men muffins - man kan väl inte flirt am ngn som sr ut som Harry Potter? det e ju en liiiiten pojke i mina ögon som kankse min dotter skulle kunna se upp till lite:)

hur mkt drack du å julfesten;) ;)

ja men visst e det TISDAG idag!!! suck på mig själv - det vet jag ju! men TÄNK o det vore onsdag - DET skulle vara trevligt för då innebär det att jag e klar m all städning och julpynts nedplockning som jag ska pyssla m jusst tisdagkväll:)

men nu, nu e man klara här m comhem köret - vi ska få 3 hål i väggen nu i vår sa han men de måste uppdatera lite saker först

så nu ska jag gå o jobba! kanske kikar in vid lunch igen - vi får väl se,

tjingeling allihopa!

• Jessie76

Morrn morrn (det är ingen god morgon idag )

Jag slocknade med pannan mot skrivbordet igår - förlåt Missade jag nåt?

Jag orkar inte ens tänka på 6 just nu, får ta å göra den enkäten en annan dag eller senare - sorry omsis

• Jamsan

hej bruttor
    Tack för festen igår Nenne och company...Som ni förstod var jag tvungen att sticka utan er och förresten var det ingen helikopter jag åkte i utan i ett miniflyg, och som sagt jag hamnade grensle på vingen ALLT för att undkomma pilotens närmanden...

sen gjorde det ju inget att jag samtidigt fick göra en sexig entre på brandmanstaket störtandes mot dom i mina sloggys och stayups som hamnat helt på sniskan OJ vilken fest!

men Nenne nu sitter jag här på fiket mitt i stan och väntar på att pompomma?! när och var?!

Snartis! HEJ! Kul att du är tillbaks och skönt att höra att du mår bra igen

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3