• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Snart så....

här omsan *viftar med handen*

• Snart så....

Ojoj hur lyckades du med det?? hahahaha skrev du för mkt?

Jorå det är bättre, fått se att Kick´n lever och har sällskap av en 5cm stor myom. Ska på inskrivning imorgon och till sös om 2 veckor. Annars mår jag bra nu, alla symptomer har lugnat ner sig så nu är man näääästan som vanligt.

• Snart så....

Vad har hänt annars? Jamsan fick väl jobbet vid Svampen? Telis? Vickan?

• Oms

Vad skönt att allt e bra er!

Jo jag skrev för mkt, vi hade en tänvling här inne om vem som skulle få de sista inlägget och jag tog det, men då jag "tävlade själv" de sista typ 3 sidorna fick jag ta bestraffningen medan alla andra som skrev m mig inte ens fått en tillsägelse - så jag blev rätt så sur på BT och har mailat dem men har inte fått ngt svar ännu...

• Snart så....

OJ men det är ju lite BTs fel som inte stängde sidan när den skulle stängas

• Oms

Ja Majsan har fullt upp m både nya o gamla jobbet - hon jobbar lite dubbelt nu i övergången och kommer inte hinna m BT i samma utsträckning som förut - på hennes nya jobb ska man JOBBA! har du hör ngt så...;)

Tubbies har inte heller lång tid nu och jobbar på bra hon med - de båda kommer bli grannar vid stureplan sen!

Vickan ha inte heller så lång tid kvar på sitt jobbb och ska väl till o ge sig ut i jobb jakten - OM hon bara kan bestämma sig vart i landet hon vill jobba och bo:)

två nya tjejer har dykt upp -

Muffins - vår kinaexpert o kemistuderande g-borgare som gillar muffins

Makens Pela - som du ser ovan i tråden är vi inte introducerade än *jag väntar;)*

Jessi har oxå mått piss av graviditeten och hennes make blir av m jobbet han med så det e inte så kul där just nu * heja Jessie!!*

Sis dyker upp på alla möjlig tider nu och blir mindre o mindre anonnym...;)

har jag glömt ngn?

• Snart så....

tackar tackar det var en bra genomgång :D

usch vad många som blir av med jobben nu för tiden!!
    Själv fick jag oxå reda på att de ska omorganisera rutiner/befattningar så har ingen aning vad som kommer hända för min del heller??
    ska få vidare besked under feb, bara jag får vara kvar så struntar jag liksom i vad jag ska göra, ska ju bara jobba ca 5 mån till :D

• MuffinsTönt

Gorrn tjejer!

För första natten på evigheter har jag sovit mig igenom HELA natten. :o Mirakel!

Hej Snart så! Trevligt att träffas. *vinkar*
    Oms gav dig en suverän presentation av mig,jag kan inte göra det bättre själv. :p

Så du är också gravid. GRATTIS! Och va bra att du mår bra igen.

Jag babbar en massa strunt ju bara. Men vad gör man inte för att slippa plugga :?

• Snart så....

*vinkar tillbaka* hej hej Muffins

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3