• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

Vicks

Ja, risken finns väl att ni råkar ut för Sister "live" rätt vad det är *skrockar glatt* :D

Mufflan - PomPom beställt, PomPom bli're ;) :)
    Oh yes, mina armar kommer att bli som ådriga muskelknippen!

*Oh shit vad det där lät snuskigt :o*

• Sister of the Night

PS. Vicks

jag är också en nästan sjukligt nyfiken person... *fniss* :D

DS.

• MuffinsTönt

Gissa vad jag har gjort! Jag har hämtat gbgs filmfestival programmet. Sitter här och myser. I år ska det kollas på film. *glaaad* Eftersom jag inte har nån kurs :?

• viktualia

hi hi hi...

nu borde jag

1. anmäla mig frivilligt till att hämta upp tvätten
    2. förbereda mig för att gå och sova

vad gör jag? härjar på BT och glor på idrottsgalan...

• Oms

Ni e för söööööta! inte bojkottar jag ER - bara BT ibland:):D och jag e alltid med o pompomar - ser så löjlig ut när jag springer ifrån jobbet m pompomkläder på mig och m passerkort runt halsen, men jaja, man får ställa upp på jobbsökare o föredragshållare:)

fast helt seriöst - när jag får ny grupptillhörighet kommer det bli nästan omöjligt att hänga här så jag ser det här som ett tecken - eller som en varning även irl....

sen vill jag lajva då o då - jag har lyckats med 3 träffar m vickan redan o förutom Tubbies har jag inte sett ngn Shlmare än *pik pik Majsan, frullan o snartis*

nä, nu ska jag gå o tvätta av mig sminket - höres imorn i assume -
    but til then - bye for now:)

• Makens Pela

Först?

Det är otroligt att jag är först efter att ha stått på gärdet och fryst och blåst sönder. Inte fattade jag att det var på Gärdet vi skulle vara på. Jag ställde mig på gärdet utanför mitt hem ju, men ingen hämtade!!

• Oms

Hej Pela!

vi är inte formellt introducerats... ähurmheheph *harklar mig*

Jag är Oms. inflyttad innerstadsflodhäst m man o barn i trång lägenhet och jag har strl 38,5 i skor.

och tack vare BT har jag oxå blivit anonym här inne - men vad jag har förstått hat du TJUVLÄST vår tråd *förnärmad - tjuvläsa när man kan var med???*

kul att du gillade mina julklappsrim *nu e jag inte förnärmad igen - smicker fungerar;)*

du bor långt från staden har jag försått - vi e varandras kontraster - jag har 5 min gång väg till jobbet....

• Oms

Var e alla andra??? nu när jag e hemma o väntar på kabeltv killen och kan surfa galet mkt!!!

Haallllllåååååååååå *japp - teliareklamen nu IGEN - men den e ju sååå bra*

ENKÄT kanske???
    och ingen fjantig sådan nä nu dj-vlar...:o

e det tisdag så e det...VÅGAR NI????;

Såhär förför jag min man:

Såhär förför han mig:

favoritställning:

galnaste stället jag har gjort DET på:

så här ofta gör vi DET:

******** VÅGAR NI???:o :o***********

• Snart så....

*smyger in och viskar*

Godmorgon tjejer!

usch har så dåligt samvete för att jag inte varit inne hääääär på eviiiiigheeeeter. Blev bara för mkt senaste tiden.

Hur är det med alla?? Har inte orkat läsa igen allt men förstod att Nenne skulle på intervju idag??

• Oms

Men snartis!!! vi har skanat dig!!

hur mår du och HUR mår bebisen i magen?????

allt e bra här - det e bara jag som blivit utraderad ifrån BT.s historia (fick en varning - troligtvis för att jag förde förra tråden framåt för att få slut på den - ajabaja! och då beslöt de sig för att radera ALLA inlägg jag ngsin skrivit här inne!) så jag ligger lite lågt nu.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3