• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Haha! Säger du också sväron? Jaha... Känns lite långt bort

• viktualia

GosOmsan!!

Din inställning till BT skulle nog göra susen även här.. hm... men näpp... jag är för beroende så jag är tillbaka på ruta ett (om jag ens förflyttade mig)

Vi har mest pratat om Muffins idag, tyckt synd om Jessie vars man blir av med jobbet och planerat pompomande för Nenne imorgon kl 14 - det är nog huvuddragen av dagen!

kram!

• Oms

Sväron samt päron e liksom det jag fick höra av en äldre vän för massor av år sedan - hade aldrig hört det förut men ok, det funkar:)

Vickis Pickis! ja nog e det sunt alltså men om alla skule göra det skulle tråden bli sååå tråkig - inget att läsa ikapp sen.

Den här tråden har blivit en riktig söka jobb tråd!!! herregud vad det pompomas här! eller så planerar man graviditet...

låter som om ni hade en trevlig 6-årsdag Vickan! jag tänkte på er när jag satt hemma på kvällen o segade:)

nu ska dottern ha datorn, sen ska hon nattas och sen ska jag prata m maken - ngt jag inte har hunnit ännu...

så tjingeling girls, om jag hinner så kikar jag in en sväng imorn bitti - vi ska nämligen ha comhem folk här hemma imorn å jag ska flexa på fm och kan därmed BT:a hemifrån, iaf lite.

fast jag måste erkänna att det e riktigt trist att var här nu, allt man liksom har skrivit o tyckt o tänkt e borta identiteten e typ utraderad och alla andra som jag inte pratar m så mkt nu mne förut kan inte längre hitta mig här inne...buhu!:(

• viktualia

Omsan - förstår att det känns HELRUTTET att dina inlägg är raderade... men du gumman, du får ju vara här och vi längtar efter dig...
    Bara så du vet!!

Sant det där med att det skulle bli trist här om alla höll sig borta under arbetstid..... hm... och nån måste ju offra sig.. ha ha ha

• MuffinsTönt

Jag menar att kallar du hans föräldrar för "mina sväron/svärföräldrar"? Intressant att vet a varför? Det kanske inte är ngn skillnad på "sväron" o "pojkvänes päron"?

• viktualia

Muffins - jag sa "blivande svärföräldrar" om mina sväron innan maken och jag gifte oss...

det det dröjde ett tag innan jag kallade dem svärföräldrar dock..... var ju tvungen att lära känna dem först.. hi hi..

och under makens och mina första 2,5 år tillsammans bodde jag 50 mil från sväronen..

sen SÄGER jag nog "svärisar" eller "svärföräldrar".. sväron är ett typiskt internetord i min värld.

• MuffinsTönt

Exakt! Blev lite skrämd när folk kallade (ser dem som) för "mina svärföräldrar". Är ju inte 100 på om jag ska gifta mig med grabben ju. Hihi... ;)

Av nån anledning så är jag sååå glad. Att jag har fått träffa dem. En slags bekräftelse. Låter fjantigt på ngt sätt. Men men... jag är ju en fjant. :?

Snack om mig IGEN. Ego eller vad! *fniss*

• viktualia

Men det är ju klart att det är en bekräftelse på att förhållandet är seriöst, att man låter sina partner träffa sina föräldrar!!!!

• MuffinsTönt

Haha!

Vi är seriösa, jag vet. Iaf... hur går det med dem andra vi skulle ju ladda upp inför pompom för Nenne?

• Telemarkgrrl

Ojoj, vilka brandsmänshunkar det finns i den här lilla hålan, Nenne! ;):);)

Men tjejer, jag kom på att jag måste åka hem till Stockholm igen imorgon bitti, jag ska ju gå på kurs! :( Kan nån av er se till att jag hamnar på första tåget till Stockholm imorgon? :)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3