Sväron samt päron e liksom det jag fick höra av en äldre vän för massor av år sedan - hade aldrig hört det förut men ok, det funkar:)
Vickis Pickis! ja nog e det sunt alltså men om alla skule göra det skulle tråden bli sååå tråkig - inget att läsa ikapp sen.
Den här tråden har blivit en riktig söka jobb tråd!!! herregud vad det pompomas här! eller så planerar man graviditet...
låter som om ni hade en trevlig 6-årsdag Vickan! jag tänkte på er när jag satt hemma på kvällen o segade:)
nu ska dottern ha datorn, sen ska hon nattas och sen ska jag prata m maken - ngt jag inte har hunnit ännu...
så tjingeling girls, om jag hinner så kikar jag in en sväng imorn bitti - vi ska nämligen ha comhem folk här hemma imorn å jag ska flexa på fm och kan därmed BT:a hemifrån, iaf lite.
fast jag måste erkänna att det e riktigt trist att var här nu, allt man liksom har skrivit o tyckt o tänkt e borta identiteten e typ utraderad och alla andra som jag inte pratar m så mkt nu mne förut kan inte längre hitta mig här inne...buhu!:(