• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Makens Pela - jag tror att det var Telestubben som oroligt frågade dig om du har nån plan att förändra pendlandet? flytta närmare eller så?!? och jag undrar också!

Du är så välkommen att hänga med till Gävle och pompoma för Nenne! Hoppas att Nennes tält är stort, annars har jag ett schysst Fjällräven Akka som vi kan använda!

Makens Pela - glöm inte att säga till om vi ska pompoma lite för dig vid tillfälle!!!

Muffins - det låter ju vrålk*niky!!!! Skitbra!!!

• Makens Pela

Nej inte tänker jag flytta närmare inte. Jag trivs så bra under min korkek så...nåja det var ju tjuren Färdinand, heffaklumpar trivs dock också där under.

Visst finns tanken på att söka nytt arbete mellan varven och sänder väl även in en och annan ansökan men det brukar stanna där tyvärr.

tror ni att en liten ballerina kjol passar till pompomandet? Grå heffaklump och rosa kjol är väl rart!

• viktualia

Grå heffaklump och rosa ballerinakjol - alldeles strålande!! Och så kan du göra matchande pompoms av rosa och silverfärgat presentsnöre.. det hinner du på tåget dit.. ha ha ha ha ha

Hoppas att du blir headhuntad till nåt schysst jobb närmare hem.. det där låter ju som människoplågeri. Och du!!! Kan du inte säga till den där headhuntern att jag också behöver nytt jobb! Samhällsvetarejobb i Örebro, tack!

• nenne78

åååh det kommer att bli TOKBRA!! ALLA får vara med! *studsar vilt på kontorsstolen*

kl 14 imorgon! Å vickan, bäst du tar med ditt Akka, jag har ett Vaude som är exakt likadant (sys på samma fabrik har jag hört) och det får bara plats 3 pers om man inte utnyttjar absiden...

Fast ni kan ju bo hos MIG! jag har bubbelbadkar och golvvärme. En massa sprit i skåpet som ändå aldrig dricks upp och massor med kuddar!

• Makens Pela

Sticker direkt o in handlar presentsnöre.

Headhuntad...jo det vore inte dumt inte!
    Kan nån skikca någon sådan i min väg NU!

• viktualia

Nenne - bubbelbadkar!! Är du seriös?!?!? Ååååå akta dig så jag inte kommer och snor era lägenhet ett tag.. höhö.... får väl ta med nån skumpaflaska till värdinnan också.. hm...

Mitt Akka är också ett 3 mans frånsett absiden.. fick tältet i 18 årspresent! *glad fortfarande*

Sprit och lite kuddkrig.. näeee nenne - nu får du nog boka in en hel helg för Trådparty!... fast HUR ska stackars FruLlis och Jessie klara sig utan att dricka sprit.. tjaaa klurigt.. men jag är inte på smällen så jag super så gärna.. hi hi

• viktualia

Och Makens Pela - på konstiga bakvägar är jag faktiskt handplockad till mitt nuvarande jobb.. en projektanställning som förlängs någon månad i taget och har hållt på så i 3 år... vill ha något fastare och inte i staden där jag jobbar nu....

• Makens Pela

Ja jag är också handplockad från första börjanmen dålåg mitt jobb i min hemstad och livet lekte. Sen kom förändringens vindar och där är jag nu..

Ååå bubbelbadkar...vill ha! Det enda som bubblar i mitt badkar är min dåliga mage...

• viktualia

Pelis - är du drabbad av lite statlig omlokaliseringsiver kanske?!? hårt liv..

och det där med magen - låter som stressmage.. näeee du måste nog ta HAND om DIG lite!!!!

• Makens Pela

Ja det verkar som om allt ska ligga i Stockholm. Det är väl en trevlig stad, men om man själv får ta tåget dit för att göra massa skoj. Nu är det ju BARA jobb och sen ska man hem så fort som möjligt...

ta hand om magen kan man göra med lite skumpa va, då måste väl magen bli bra?
    Skumpa och bubbelpool måste bli perfekt. Och sen lite gymnastiska övningar på det så måste ju klumpmagen må bra...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3