• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • nenne78

jessie!
    följ järnvägen tills den korsar gavleån! BINGO!
    Låter farligt med knappskjutning, ta ett extra varv med gaffatejpen där!

Vickan - oh vilken bra grej! Vi har också gasol till vårt tranigakök - fattar inte varför folk envisas med att slabba med t-sprit och annat farligt.

• viktualia

Näee utan gasolbrännare - inget trangia.. det är ju vansinnigt dumt med t-sprit och dylikt.

Mina extrempolare som friluftar på vinterfjäll har förståss multifuel, men för mig som mest "söndagsseglar" är gasol strålande!

• nenne78

nähä, ska man ta och jobba något idag då?

• nenne78

åååh orkar inte. 14 minuter kvar till LUNCH!

• nenne78

Jamsan
    Bra idé om omklädningsrummet, varför tänkte jag inte få det! Men blir ni inte generade när de hivar fram slangen då?

• MuffinsTönt

Ohh!! Brandmän är ursnygga med sina muskler och slangar. :D

Jag vill oxå va me! *surar*

Nenne, Vilken tid är det? Jag kanske kan skolka fårn plugget imorrn. Vilken utstyrsel som gäller? Låter som det är less is more-stilen.

• viktualia

Muffins - det är med kläder är valfritt. bara det funkar att pompoma i!!!

Och Nenne ska ju på anställningsintervju - så vi måste ju anstränga oss. Har du inte nån schysst outfit i garderoben?!? Och glöm inte själva pompomarna!!

• Makens Pela

Men vad ni skriver, jag hinner ju inte med...
    Jag vill oxå med till Gävle!!! Jag orkar inte jobba mer! Jag jobbar på ett bygge som har påverkats otroligt mkt av regeringens regeländringar så det är bara jobb just nu. Hinner knappt in här och då är det mkt...*ler*

Att gå upp 04,25 varje morgon är en pest som man av någon konstig anledning vänjer sig vid. Att sedan behöva vara uppe längre än till 21,30 är värre...*s*.

• MuffinsTönt

Jag vet! Vit labbrock med mina nya stövletter (höga klackar ). Tror du brandmännen blir impade? Jag vet en sóm blir det iaf :D
    Pompomarna.. hmm... får springa in hos Göta Lejon tjejerna och sno en. Trooor dem har blåvita. Blir det bra så tjejer?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3