• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • nenne78
    lite tråkigt, kände ert stöd så starkt!
  • Telemarkgrrl

Nenne, det är inte bara snyggt, det är praktiskt också! När man har bodyn utanpå så där så kan den inte åka lika långt upp i skrevet som om man hade haft den underst. Smart va?

• Telemarkgrrl

Jag kan köpa lite extra konjak på lunchen idag så är jag riktigt uppvärmd imorgon också. Ujuj, vad vi ska pompomma då, Nenne!

• viktualia

Okej Nenne!

Jag sitter i möte nån gång under eftermiddagen men jag teleporterar lite pompomande imorgon!

Min utstyrsel: Jag drömmer om en blå ladugårdsoverall med benvärmare i blått och rosa över.. det blir väl stiligt!

Go Nenne Go..

... nynnar Vickan och springer vidare i jobbkorridorerna...

• Jamsan

Nenne! Kul med intervju!!!!
    Jag är med och pompommar stenhårt imorgon
    ....sen lockade konjaken lite också tellis.... delar du med dig kanske?!

• viktualia

Stubbis - jag har konjak hemma.. jag kan skicka över lite.. samtidigt som jag skickar bilderna på mig som pompomar!!! hi hi!

Majsan - skoj att du dök upp lite också!

kram på er allesammans!!

• Telemarkgrrl

Majsan, jag kan köpa en sån där bag-in-box med konjak. (Om det nu finns på Systemet, jag har sett dom på finlandsbåten iallafall.) Det blir väl bra? :)

• MuffinsTönt

Tjejer!!!

Panik här! Jag har kommit in på kurser som ligger andra halvan av våren SAMTIDIGT. jag har sökt csn för hela terminen a la 20p. vet ni om jag får pengar nu och läser mina 20p senare på en gång. Orkar inte ringa csn nu... Annars får jag desperat ta en annan, tråkig kurs.

• nenne78

åh vilket gäng! Spritdoftande (eller är det koskit från din overall, Vickan?!?!) och glada! Men eftersom brandstationen ligger alldeles bredvid så har ni nog fullt upp med att kika in genom rutorna där till omklädningsrummet.

• Jamsan

AHHHHHHHHHH konjak i bag-in-box, kan det bli mycket bättre?! JAG KOMMER!
    Vi kommer röja sönder hela Gävleområdet efter den mängden

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3