• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Makens Pela

Heja Muffins, det kommer gå kanonbra. Självklart kommer dom gilla dig, det går väl inte att undgå!?

Som ni märker är jag "in-och-titta-läsa-ikapp-skriva-lite-om-jag-hinner-personlighet" men jag gör så gott jag kan.
    Sen verkar det som att de flesta sover på morgonen i denna tråd...önskar jag kunde göra det jag med. Men går man upp 04.25 varje morgon i veckorna är det svårt att få kroppen att fatta att den får sova andra dagar.

Kram

• MuffinsTönt

Gomorrn Pela!

Jag har också vaknat vid den tiden, fastän jag inte behöver det ens. :o
    I natt var det pga stormen. Usch, hoppas det går över annars vågar jag ju inte gå ut. :o

• viktualia

Tjena Pelis!!

Jag som bara har 7 mil till jobbet glider upp kl 5.50...mer anständigt än din variant.. gaaaaa inte avis...

Puss på alla!

Här är det slösöndag! Ska väl äta frukost snart.. Igår var vi i min jobbstad - gick på stan, såg "Göta kanal 2 =exakt min dåliga humor.... och åt en riktigt, riktigt utsökt middag..ujuj... riktigt exklusivt! Matchade viner till både varmrätt och efterrätt och sen svävade Vickan iväg på små moln.....hi hi

Majsan - både Jessie och jag har pompomat för dig.. i torsdags morse var det!! (tror jag)

Och Omsans BT krångel kan kanske förklaras:
    1. De upptäckte hennes typ tre sidor långa pladder på slutet av del 2 av tråden.

2. De skickade en varning till henne där det stod att de plockat bort ett inlägg - i själva verket plockade de bort VARTENDA inlägg hon nånsin skrivit. Något som jag måste säga var VÄLDANS onödigt....

Idag pompomar vi för Omsan med make som IDAG har 1-årig BRÖLLOPSDAG!!!

• Telemarkgrrl

Kl 4.25 - jag tror jag smäller av!! :o:o:o Jag som tror att jag ska dö varje vardag kl 6 när jag måste släpa mig upp.

Men Pela, så där kan ni väl inte ha det i längden?! Gå upp så tidigt och pendla så långt menar jag. Har ni en plan, försöka flytta närmare jobbet eller få jobb närmare hemmet?

• Telemarkgrrl

Ja, idag är det ju Omsans dag!!! Grattis, gumman!!! :p:p:p

Hoppas att du kommer tillbaka hit snart! Vi vill ju höra mer om vad maken hittade på för er idag!

• Telemarkgrrl

Muffins, hur har ni det där borta på västkusten med stormen? Här i hufvudstaden blåser det lite och solen skiner, känns inte så värst dramatiskt.

Och så håller jag förstås tummarna för dig idag, slå hans föräldrar med häpnad och dör så att dom gråter av glädje för att deras son har träffat en sån bra och söt och trevlig tjej! :)

• viktualia

Telesstubben - det verkar vara bara du och jag som härjar här.. hi hi hi...

kram på dig!

• Telemarkgrrl

Ja, vad lustigt att vi dök upp samtidigt!

Och vad mysigt ni verkade ha det igår! Vi åkte ju Göta Kanal i somras så vi ska också försöka komma iväg och se den filmen, även om jag är lite tveksam till om det är min humor. :)

• Telemarkgrrl

Vad tyckte din make om filmen, Vickan? Han och jag verkar ju ha lite samma humor om han gillar Little Britain. :)

• viktualia

hm... "lite" paus blev det nu.... åt frukost och har sedan hjälpt en kompis med korrekturläsning av hennes exjobb. Om ni inte visste det så är jag en jävel på korrekturläsning och språkgranskning och jag är barnsligt förtjust i det dessutom - dvs ALLTID frivillig!!!

Telestubben - maken skrattade ganska gott han med.. men det är ju inte nån film med nån djupare historia direkt.. så vill man ha något tänkvärt så är det ju helt fel film!! Om man som jag asgarvar sig igenom den förra filmen, så garvar man här också... även om skämten är rätt lika.. hi hi hi hi hi...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3