• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Vickan glider förbi!

Gårdagskvällen började med att jag gick av bussen hem från jobbet några hållplatser tidigare och köpte en dyr men otroligt stilig bukett till maken - lyckades få med en blomma som även fanns i brudbuketten!

Travade hem genom snön och med skoskav.. vad GÖR man inte.. håhåjaja...

Maken och jag gjorde "vår" maträtt och drack vansinnigt god champange till. Lanson som är rosa!! Jättegod! Sen blev det lite baileys och tidig sänggång.... inte bara för att vi var trötta...

Nu ska vi snart dra till min jobbstad för lite shopping, bio och middag.

Och JAPP man måste ju jobba på sin relation ibland! myyyyyyyyyyyys

• Jamsan

Hej alla mysisar

Vill bara säga att jag inte hunnit läsa ikapp allt, men jag sneglade lite fort nu och uppfattade nåt om Omsans BT-problem?! låter helt stört! men du verkar vara kvar än så länge va?! Verkar flummigt alltihop tycker jag...

och välkommen till en ny bekantskap Makens Pela! Hej Hej Majsan heter jag!

Sen hann jag notera att Jessie saknade mig lite granna, det värmer PUSS PUSS för det!

Tack för mail Muffins!

Sitter på jobbet idag (gamla skruttjobbet) och tar igen alla dagar på det nya jobbet den här veckan

Det nya jobbet känns super, men arbetstempot är (utan att överdriva) ca 1000% gånger högre än här blir nog hysteriskt i början kan jag tänka mig, men det känns som värsta utmaningen, och jag gillar det! Sen är det skönt att kunna gå till jobbet på 10 minuter men det blir nog lite BT för mig

Annars vad har hänt i mitt liv sen sist..hm

Jobbat och jobbat hårt, sen har jag lyckats gå ner 2,2 kg på en vecka HURRA till mig själv Kanske ska unna mig en pava vin och nåt gott att äta ikväll?! Har varit på 1-årskalas.. och boxats med min sambo ( alltså på gymmet ) så jag fick blåmärken..
    Oj nu skriver jag helt osammanhängande...

Kanske ska jobba på lite och skriva lite mer snart igen

PUSSSSSSSSSSSSS TILL ALLA!

• Telemarkgrrl

Jaaaaag har också saknat dig, Majsis!! :p:p:p Men måste du sitta och jobba på en lördag?? Urk urk, stackars!! :(:(

Aaaaargh, men vänta förresten, det måste ju jag också annars hinner jag inte klart med allt till nästa vecka när jag slutar! :(:( Fast jag kan åtminstone jobba hemifrån, allid nåt.

Jag har också tränat idag! :o:o:o:o

• Jamsan

Hej Tellis

JAG har saknat dig också såklart! Ja det känns lite hemskt att sitta och jobba idag, särskilt jobbigt eftersom sambon är ledig, men det är bara 1,5 timme kvar så det är lugnt...

MEN har du tränat?! BRAAAAVO! Visst var det mitt pushande som hjälpte till lite Jag var på Viktväktarmöte i morse haha jag kände mig plötsligt 30 år äldre. Det brukar vara lite ungdomlig stämning men idag var det tantdiskussioner om stavgång och annat tråkigt.
    Tellis när börjar du nya jobbet!? Hallå hur känns det för dig?? Nervös... Har du varit på introduktion eller vad man ska kalla det och vad händer annars i helgen för dig? har du besök som vanligt eller kan du koppla av lite...

PUSS PÅ DIG IALLA FALL

• MuffinsTönt

Hej tjejer!
    Ni som brukar dricka vin till vardags och så. En fråga. Tycker ni om cholkad med vin i. Ni vet.. anton bergs liknande.
    Jag har hittat små såna cholkad med olika sorters vin i. tex, cognac, wisky, mm. Dem är i form av olika frukter OCH är packad i ett stort vinglas.
    Tänk er fruktmarsipare av olika sorter i ett stort vinglas. Förstår ni?
    Jag är bara rädd att dem inte tycker om såna choklad. :(

• Jamsan

*SKÄMS* för att jag glömde.....

GRATTIS VICKAN PÅ 6-årsdagen
    *blåser i trumpet så jag blir helt röd i ansiktet*

och hur var det med dig Omsan... 1årig bröllopsdag snart va?! eller var det också i helgen.. i såfall..
    *solosång* dadam damdddamm Love is in the air.... GRATTIS TILL ER ME!

muffins! choklad med sprit i är äckligt tycker jag, det är ju dom som brukar bli sist kvar i chokladaskar.. Men det lät ju annars ganska fint!

• Telemarkgrrl

Majsan, jag börjar nästa måndag den 22 men i veckan som kommer är jag på kurs med nya jobbet tisdag-torsdag så jag har bara två dagar kvar på gamla jobbet. Läskigt trots att jag inte vill vara kvar där! Allt där är ju så välbekant och man känner dom flesta.

Fniss, nä, inga besök på länge nu! Helgen är lugn, jag måste jobba lite idag.

Muffins, jag gillar inte heller sprit i choklad. Men det behöver ju inte betyda att din pojkväns föräldrar inte gör det. Är det imorgon du ska dit?

• MuffinsTönt

Imorrn är det. *pirr pirr*

Hmm... funderar på att ringa honom och fråga. Men det känns så fånigt på något sätt.

Några fler som tycker om/ inte gycker om spritchoklad?

Den ser jättefin ut! Även om dem inte tycker om att äta det kan dem ju ha det som prydnad. :D Och tänka på mig :?

• Telemarkgrrl

Haha! Jamen precis, det viktigaste är ju inte att det är deras favoritchoklad utan att du verkar väluppfostrad och har med dig nåt symboliskt.:)

Jag håller tummarna imorgon! Glöm inte att rapportera när du kommer hem igen! :D:D

• MuffinsTönt

Exakt! "Verka" väluppfostrad - Det är alltid bra! :D

Känns som min mens kommer snart. Och PMS kommer alltid dagen innan eller första dan. :o Shit! Hoppas hoppas jag inte får PMS imorrn. Kommer gråta om dem inte tycker om den. Och även gråta om dem tycker om FÖR mycket. :D Innan dess lär jag gråta hos honom för jag är såå nervös. :D

Hmm... näsdukar är nog bra att ha.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3