• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Åhå!

då är jag med.. nu önskar jag att resten av trådfolket vågar sig tillbaka hit så att de får läsa din presentation.. och frågan är om du inte är äldst i tråden också.. Telestubben är ju 36...

• Jessie76

Halloj!!! Jessie in da house!

Welcome Pelan! Fan va najs med nya fejses Kul att dina dagar vart bättre av oss.... Hur länge har du läst?? Jag menar vitrockarna har vi inte gömt oss för på ett tag........hmmm.......ÄR du en??? Shit???! Du får inte vara det.....

Oms lilla lilla lilla lagbryterska där Hahaha, nä förlåt - jäkla BT kockon! Anmäl mig istället! Jag har ju onödiga inlägg - Oms du hade ju för tusan bara intelligenta kommentarer! *kraaaaaaaam* till dig!! Hör av dig om vi ska följa dig någgerst - via mailen kanske? *kram* igen stumpan, vi gillar dig massor!

FruLlan, nu är du bannlyst!! HUR kan du säga att vi är TRÅKIGA???!! Det skär i tanthjärtat ska du veta Bu huuuu
    Vännen, kom å gå som du vill. Och vi andra, inte fan står vi väl å faller med en person? Känner man int för det så gör man int... Däremot finns väl inget tvång att vara med i det vi pratar om just då? Man kan ju skriva om sånt man vill? Så hakar vi på? Äh, jag vet int Som vanligt

• Jessie76

Majsan - jag grååååååååter utan dig
    Kom tillbaaaaaaaka - jag vill snacka skit med dig! Bu huuuuu huuuu huuuuuuuuu

Nenne, har hon gått i ide?
    Snartis, har du oxå blivit uttråkad här? (NEJ FruLlan det var INTE en pik )

• MuffinsTönt

Herregud!
    Jag som klagar på mina ynkliga 30min färd till skolan.
    Det är faktiskt LÅNG resväg om man vill bara hem.

*heja heja*

• viktualia

Näeee men Jessie!!!! FruLlan har ALDRIG skrivit att VI var tråkiga, bara att en del av samtalsämnena var TRÅKIGA.. något som jag håller med om...

.. .som alla vet är jag ju inte nåt större TV-freak och den diskussionen tillförde jag inte så mycket heller.

... Men det gäller att alla läser hyfsat noga vad de andra skriver så vi slipper missförstånd!! För jag är helt säker på att det gick lite fort nu, Jessie!

Dessutom önskar jag att jag hade fruLlans diciplin som gjorde att jag höll mig undan när samtalsämnena inte var "mina".. kanske skulle få något gjort då.

...och så hoppas jag ännu en gång att trubbigheten i inläggen på detta Internetforum ska dämpas så att vi förstår varandra! Menar inget illa Jessie, konstaterar bara att det är lätt hänt!

• Jessie76

Jag vet inte hur mitt inlägg kunde missförstås, jag var helt säker på att ironin skulle uppfattas men tydligen inte???!?!

FÖRLÅT jag var IRONISK.

Men jag tror ändå hon indirekt tycker vi är tråkiga! Visst är det så Frullan??? *imiterar Sverker i Plus* Är det så? ÄR det så???

Precis! Jag var ironisk igen! BRA uppfatttat

• viktualia

Jessie - läs fruLlans inlägg på sid 227 så förstår du!

Hur är det f ö i Lule?!? Nu har vi ju snömängder även i sörlandet.. har ni meterhöga vallar?

Och hur mår fru Norrland - är det bättre? Så här precis innan helgen och så?!?

*kram*

• Telemarkgrrl

Tjohooooooooo, jag är inte längre äldst!!!!!

på dig, Pelis!!!

• viktualia

Näeee du ser.. SNURR SNURR:. det är svårt med ironi och annat här...

Snurr snurr!

jajaja...

• nu är jag fruL

hejsan bajjjjjbs
    inte bajs tihi
    humorn är på topp.

Hmmm jessie så jag är bannlyst va
    hmmm kom hit med dig så ska jag kasta snöboll på dig minsann
    eller kanske mula dig

japp det är snö i hålan

MEN eftersom jag är en elak häxa så struntar jag blankt om jag är bannlyst eller inte ha ha ha
    jag kommer och går som jag vill ändå

så det sååååååååååååååååååååååå'

vickis tänk att just DU fattade

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3