• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Tja, för min del så tycker jag att det är sällan man tilltalar folk med namn så, jag borde nog bli bättre på det. Men förnamn funkar bra!

• viktualia

Vickan har just kommit hem. Snökaos gjorde att resan hem tog 3,5 timme istället för 1 timme.... *suck*

• Sister of the Night

Muffin

Just det! Det stämmer, hon är lite snurrig ibland... :D
    Jag älskar den serien! Alla karaktärerna är så bra... *gilla!*

Hm, svärföräldr? Vad roligt, grattis!
    Att tänka på... Tja, förnamn är nog att föredra framför "Hej Hugos mamma och pappa". (Hugo är et fingerat namn, reds anm.)
    Instämmer med Tellis, en blomma eller en pava vin funkar fint! Såvida de inte är IOGT-are då... *hihi!*

Äsch tjejen, var dig själv bara. Ta i hand, le och var öppen. Det brukar vara en OK lösning. ;) :) :)

• Sister of the Night

Vad lustigt Vicks, vi måste ha tittat in samtidigt :D

Usch vad jobbigt Snööööööökaos, bläkigt. *skickar medömkanpaketet i ilfart*

• viktualia

Tack!

ska strax sova... måste bara behandla skoskavet först... bläääääääää

sov gott Sis - om du nu gör det?!?

• Sister of the Night

Man vet aldrig *A Sister gitta do what a Sister gotta do ;) :D*

Allvarligt talat så slumrade jag till i soffan ett gäng timmar.
    Så sover gör jag aktiskt ibland ;)

Sov gott själv Vicks :)

• Telemarkgrrl

Nääe, stackars Vickis, 3,5 timme?! Men snökaos? Det sa dom inget om på Rapport, det brukar dom alltid göra när det är snökaos här.

Här är det regn och mörkt och trist. Men å andra sidan så är det fredag. Tjohooo! Första arbetsveckan är avklarad.

Och sympatikramar till Oms efter röran igår! Har du fått någon bra förklaring?! Hoppas att du vill vara kvar här! :p:p:p

• MuffinsTönt

Gomorrn!
    Nu har värsta chocken (?) lagt sig. Kom på att jag har inte ngt snyggt att ha på mig på sön.:? Det är ju rea nu.:D Eller så lägger jag dem pengarna på en lyx-choklad-ask a la mig. Det ska nog bli kul. Pirrar så himla mkt när jag tänker på det. Kunde inte få en blund i natt. Vet inte va det beror på. Ska på afterwork idag. Lite avbrott i pluggandet. *puuh*

Hoppas allt blir bra med Oms och du kan forsätta vara här. Den här tråden kommer inte bli sig lik utan dig. *snyft*

Dags för skolan. :(

• viktualia

Telestubben - Det stod i alla fall på DN att både E20 och E18 var knörvliga igår kväll. Nu på morgonen var det lugnt däremot. Fast jag var tvungen att ta sovmorgon för att orka upp!

Ni noterade väl att jag jobbade 8-19 och SEN drabbades av försening som gjorde att jag var hemma till 23. Efter sådana arbetsdagar vill man ha 5 min hem och sova direkt... håhåjaja

Nu är det FREDAG!!! Maken och jag firar 6 år ihop idag och för Omsan och hennes make måste vi POMPOMA!!! De har ju ettårig bröllopsdag!!!!!!!!!!!!!!

• Telemarkgrrl

Grattis Vickan och Vickans make!! Hipp hipp hurra!!!

Och Grattis Oms och Omsans make!! Verkligen jättestort grattis! Det är vår första bröllopsdag i tråden va? Hoppas ni har en underbar sådan, har ni tagit ledig och ligger hemma i sängen kanske?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3