• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Sis - gå till första inlägget i den här tråden så finns länkar till både tråd 1 och 2.

• nu är jag fruL

nej men omsan och vickan
    inte ska ni lämna BT för det här!!!!

Hur sjutton skulle BT veta var ni jobbar och varför i hela helvete*t skulle dom leta upp ert jobb och berätta att ni surfar

hal´låååå
    dom tjänar PENGAR på att ni surfar. Varför skulle de berätta det för ert jobb.- Skärp er det skulle aldrig hända.

Sen tror jag precis det är som sis skriver att de har sökt på oms och raderat allt med det nicket. Så är det.

Skittrist om ni länmnar över det här. Och dumt och onödigt. inte skulle Bt kontakta ert jobb. SÅÅÅÅÅ mycket övervakning har vi inte i sverige.

• Sister of the Night

OK till Vickis hint om var jag hittar 2:an alltså :D

Frullan

Tror du också det kan vara så alltså? Jag vet ju inte säkert, men tänkte att kanske... Det skulle ju vara en rimlig (och inte så personligt utpekande mot just Oms, om det sker automatiskt) förklaring?!

• viktualia

Men... jaaaa jag vet inte.. det känns verkligen obehagligt det här...

jag säger ju att jag inte vet hur jag ska vrida på mig.. hm.... snurr snurr...

hoppas att de svarar Omsan något vettigt....

för jag vill ju fortsätta pladdra strunt med er älskade trådgalningar.. men efter det här.. ehum.... konstigt...

känner mig bland annat hemskt skyldig till att ha brutit mot en massa regler.. men jag är ju verkligen inte ensam...

*förvirrad Vickan*

• Oms

Frullan - har du läst forumreglerna och om överträdelser o varnignar ordentligt? jag har precis gjort det nu och jo - de kan göra det...

Hemligheten är IP-adresser. dvs varje gång du logar in ngn stans eller bara skuttar förbi en sida på nätet som lämnar du ju avtryck, sk Ip-adress.Bt kan bestämma sig för att nej den ip adressen vill vi inte ha kontkat med igen och så meddelar dem det bredbandsbolaget som har den ipadressen om det och får då namnet på mig och då kan man här kolla igenom min dator och hitta hur mkt som helst (nej det går inte att radera allt själv när man jobbar mot en server)

så JO, de KAN om de vill. men jag tror inte det men vetskapen e inte kul.

• Oms

men även om de raderade alla mina inläg per automatik - ska man inte få ngn förklaring då? och varför bara mina?

• Sister of the Night

Jag är inte säker men tycker satt det fatas inlägg av mig också på slutet av förra tråden. jag skrev ju en del ensam på nätterna.
    Men lite bakåt i tråden dyker jag upp.
    Har inte hört nåt från dem i varje fall...

Fy vad deppande det här var!

• MuffinsTönt

Usch! Ni ger mig rysningar. Man har ju besökt en massa sidor som man kanske inte borde göra. Vi kanske ska hitta ett nytt ställe istället?

• Sister of the Night

Oms

Jo, de borde ju det. Tycker också att den här storyn är riktigt skum...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3