• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Zozo - det blir skitbra.. men jag har för mig att jag satte upp dig som infoansvarig... hm.. och din första uppgift kan ju få bli att hitta på ett NAMN på företaget.. hi hi hi hi

• viktualia

FruLlis har parkerat sig i gravtråden och tittar bara in här nån enstaka gång... lite sorgligt... saknar henne!!!

• nu är jag fruL

zozo
    mitt lilla vårt troll
    har du dykt upp igen
    eller är det NER du har dykt. För du sitter vel och häckar under bordet antar jag.

Hmmm jag trodde dina dårtor växt så pass att du inte fick plats där längre....

nej just det det är MINA vårtor som har växt så mycket

ha ha ha
    jag har inte heller något problem att reta upp min man TROTS att han är det lugnaste och snällsate som finns. Jag tror att han aldrig hade vart arg innan han träffade mig

• nu är jag fruL

vickis
    Förlåt
    men jag tycker faktiskt att det vart lite trist här den sista tiden :-8

förlååååååååååååååååååååt
    sen har jag haft ont om tid....

• Oms

tjejer har n märkt en sak.... mina inlägg e borta!!!!

fick det här meddelandet av BT - fattar ingenting - kan det var länken om trolltyg i tomteskogen eller om mitt sunkiga gamla ex???

Ärende: 4105
    Ditt inlägg enligt nedan i tråden "Nu har jag gjort det igen......." har plockats bort då det strider mot medlemsvillkoren (§12. Systemresurser och manipulering).

Du får därför också en varning för detta inlägg.

För mer information om upprätthållningen, hur du överklagar och varför du fått detta beslut, se denna sida:
    www.brollopstorget.se/Forum/uppratthallningen.php

Här är en kopia på inlägget du skrev:
    "47

• Oms

Men Frullan ! nu tycker jag du e tråkig...

vi har pompommat och pratat män o barn o haft käppa enkäter pratar sprit, startat företag, tipsat om bakverk ja u name it - vad vill du skriva om då - gravsymptom har du redan en tråd för ju...

Vi skanr ju dig ju!! *surar nu*

• Zozo

Men Omsan.. haalllla?? Vad sysslar de med pa BT??? Var det därför sidorna hoppade en massa?? Jag fattade ingenting plötsligt..

• Oms

men vad är det här??? vad sjukt!!! Alla inlägg i den här tråden iallafaall 10 sidor bort!!

nu måste jag maila dem!!!!

• viktualia

Omsan!

Det var det konstigaste!!!!! Herregud!!! Hela vår tråd är väl en enda stor pladderhistoria som tar systemresurser från dem.. eftersom vi rätt sällan diskuterar bröllop utan kacklar om TUSEN och ANNAN sak här... Mycket mysko!!!!!!

Och upprepningar, konstiga inlägg, fula ord - tjaaa vi har ju allt här...

Hur hittade de helt plötsligt dina inlägg och inte 17 var de värre än något annat?!?!?

Fattar inget alls....

• Zozo

Omsan.. vad skrev du om da, Nyfiken ju?

FrulLan - DÄR e du ju!! Saknade dig! Har ocksa haft fruktansvärt mycket att göra senaste veckan, plus att jag var helkass i flera dagar.. sa jag ligger efter i BT-verksamheten!!!

Vickan... hmm nu fick jag nagot att tänka pa.. namn ja! utlyser härmed en stor namntävling för vart nystartade företag (utan större företagsidé)... Klockan tickar pa fram till hmmm.. tisdag eftermiddag 17.00 piiiip Go!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3