• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Tomtar och troll, va e de för nåt??

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Tomtar och troll var väl en julkalender nån gång på 80-talet, tror jag?!?!?

Jag har just blivit utnämnd till korridorens hacker!! hi hi.. och gått runt och datasupportat lite.. fniss fniss...

men fannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn där rök mer arbetstid... baaaaa

• Telemarkgrrl

Okej, nu har jag kollat lite på den på nätet och nix pix, har aldrig sett den.

• viktualia

Telestubben... jag hittade inget om ToT... hm.. konstigt...

baaaaaaaaaaaaaaaaaaa jobba Vickan JOBBA!!!

• Zozo

Neeej inte julkalendern.. Vad hette den filmen.. Om det nu inte var tomtar o troll (fast det var kanske DEN julkalendern jag letade efter för länge sedan.. hmm *funderar*)
    Nej jag menar den tecknade filmen med "Var e fjant?" "Häär mamma!"

• Zozo

Telis.. nä, jag är back in business idag! Maste ju jobba hart med mitt BT-beroende, när man kommit efter liksom! *gömmer mig under skrivbordet med tangentbordet hart tryckt mot bröstet*

• Zozo

Meeeer:

* Vilken är er mans/pojkväns bästa egenskap? Hans öppna tänkesätt och beredskap pa att fundera över alla nyheter utan att sitta fast i förutfattade meningar.

* Vilken är hans sämsta egenskap? Hans obytliga humör - dvs han kan lätt bli tjurig för ingenting sa att man har lust att skaka honom!

* Vilken är hans sexigaste kroppsdel? Oj.. hmmm... bröstet?!

* Vad passar han bäst i (kläder, färger, sängen, ... välj själva)? Allt och inget - han är bara saaa snygg! Fast shorts är ingen höjdare pa hans langa ben...

* Är han lik era tidigare pojkvänner och/eller er pappa (eller ingen)? Nej inte pa ngt sätt!

* Om du har PMS och verkligen vill reta upp honom, vad säger du då? Ah det är sa lätt sa.. antingen är jag bara tjuriga zozo eller sa kastar jag ur mig nagot surt om "detta skitlandet" Patrioten hoppar genast ur gängorna!

• Zozo

Förresten sa läste jag att vi startat företag - jag far ju klart vara pr/kommunikationsansvarig och utrikeskorrespondent.; Jag kan ju rapportera om fikerier i Paris och champagnens utveckling om fredagskvällar oach annat matnyttigt... Franska kyssar kanske? Hehehe

• Zozo

Nämen.. jag har en HEEEEL trad för mig själv i eftermiddag! HAhahaheheheho *djävulskt häxskratt*

Var eeee ni alla??!! och
    FrulLan, var eeee du min kära häxfrände??

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3