• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • MuffinsTönt

Gemensamma kompisar?

Hmm... Han träffade mitt gäng under nyårsfesten. Och jag har inte träffat hans ännu. Kommer la snart. Hans kompisar är så utspridda så det är svårt att ses.

Men det verka som han har inga problem att passa in bland mina tjejkompisar. Jag tror tom att han är populär bland dem. :D
    Alla var j uså nyfiken på vem han är.

• viktualia

Muffins - varför just prata illa om duschen - är den särdeles hemsk eller?!? *nyfiken*

• Jessie76

Vad fan??! Hade jag glömt en?? Skandal - jag ber allra ödmjukast om ursäkt

*Snyggaste svenska skådespelaren?
    Måste bli Alexander Skarsgård? Nä... Wilson är väl rätt hot? Persbrandt Yumm....

*Snyggaste utländska skådespelaren?
    Brad Pitt i Höstlegender
    Wentworth Miller *slurrrrrrrp*
    George Clooney Habba habba habba

*Snyggaste svenska skådespelerskan?
    Izabella Scorupco outstanding

*Snyggaste utländska skådespelerskan?
    Jessica Alba tror jag
    Angelina är ju Ok oxå

• Jessie76

Var detta en allmän fråga eller?
    Jaja, eftersom tant Jessie är en sucker for enkäjts så svarar jag ändå:

Gemensamma kompisar?
    Japp, nästan bara. Eller mest mina från början åsså har vi blitt samman. Vi har ju vart så länge å min make är ju från Värmland så han kände int åt så många här uppe.
    Men vi är så lika han å jag så he är inga problems.

• Telemarkgrrl

Nu när jag satt här och funderade på hur Muffins pojkväns dusch kan se ut så kom jag ihåg en sak.

För många år sen så träffade jag en kille på en alpresa, vi var ett stort sällskap så det blev mest lite diskret flört.

Men när vi kom hem så skulle vi gå på dejt och efter dejten gick vi hem till honom för att dricka te. Jajemen, bara te! Men det blev knappt det ens, ska jag säga er brudar!

När han skulle värma tevattnet i micron (bara en sån sak! ) så fick jag syn på hans micro och det var fan i mig det äckligaste jag har sett. Det såg ut som om en stor falukorv hade exploderat där inne och satt fast i taket på micron. För flera veckor sedan! ;-?

Oooooh vad den killen var rökt alltså. Jag drack knappt upp teet innan jag rusade därifrån. Nåt hångel eller vidare dejting fanns inte med på kartan.

Har ni andra varit på några läskiga dejter?

• viktualia

Näeee det där med gemensamma vänner var en del i en lång diskussion som Omsan, Telestubben och jag hade häromdagen...

• viktualia

Men nu var det snuskdejter:

Min favorithistoria på den fronten är:

Jag hade åkt från Gbg till en killkompis i Borås. Skulle övernatta. Efter lite mat och så, var det dags att sova. Då klämmer han ur sig TIDERNAS raggningsreplik:

"Min extrasäng luktar mögel"

...gissa var jag sov den natten.... *fnitter*

• Telemarkgrrl

Hahaa, undrar om han inte hade gjort så att den luktade mögel med flit?! :D

• viktualia

Jaaa och till saken hör att jag var så snäll att jag inte gick och luktade på sängen för att se om det var sant.. hehe...

• Telemarkgrrl

Snäll?! Det var nog inte rätta ordet för vad du var Vickan! He he he....

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3