• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Fniss, nja, både maken och jag har lite luddiga minnen av den första kvällen men jag är ganska säker på att det var jag som förförde honom.

• Telemarkgrrl

Nu ska jag gå och se om det där Fredrik Lindström-programmet är så himla bra som Vickan och Omsan brukar tjata om.

• viktualia

Vickan tittar förbi!

Framgångsrik shopping minsann!! Skor och kollegan hittade både det ena och andra.

Nu är jag bara TRÖTT!!!!!!!!!!!!

• MuffinsTönt

Trevligt Vickan. Du får gärna berätta mer när du är mindre trött. Jag behöver också nya skor.

• viktualia

jag hittade stövletter eller vad det hetar på Eccoaffären - bra med rea! Facinerande nog finns det en massa dojjor i stl 41 - skoj att titta på i alla fall!!!

• Sister of the Night

Skor? *smilar*

Sister gillar snygga skor! :)

Finns ett par skitläckra lårhöga i nya Halénskatalogen. Synd att klacken var så smal, bara. Föredrar breda klackar... :)

• MuffinsTönt

Med smala klackar lär jag snubbla och bryta diverse ställen. Det vore synd!

Jag har faktiskt hittat stölvetter i rödbrun. Jag berättade om förut. Dem är ju ok men aning för höga. Inte vardagsskor precis. Letar efter ett mer vardaglig o snygg sko. *Hmm...*

• MuffinsTönt

Just det!! Fick bilder av Telegirl. Precis som jag trodde. Du är både äldre OCH snyggare än mig. Bara så ni andra vet!! :D

Dröm sött! :p *ZzzZzZ*

• Sister of the Night

Muffin

Nja, till vardags kanske de lårhöga blir lite omständiga... *fniss!*
    För kjol funkar inte varje dag. Tyvärr... ;)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3