• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Go Majsis GO!!! Go Majsan Go! Pom Pom Pom!

Godmorgon på er andra.

Stormen höll mig vaken halva natten så det blev "sovmorgon" imorse! VILKET galet oväsen!!!! Trots öronproppar och en kudde PÅ örat var det närmast omöjligt att sova... *hata*

Stubben- ditt busskrälle där.... hm... antar att du håller på och ringer SL för en vettig förklaring... riktigt galet!

Sis - Snö gillar jag när det håller sig utanför städerna. I städerna slipper jag gärna snö, men utanför är det mysigt. Slask är inte skoj. Det ska vara fin, vit, hård snö! *mys*

• Jessie76

Jaha.... Här har vi sovmorgon minsann
    Jag tänker på dig kära kollega och syster Majsan bajsan

Sister *bugar och rodnar* tack ska du ha, det värmer

Jag formligen ÄLSKAR Filip å Fredrik! Fantastiska människor och roliga som f-n!! Har dock inte läst någon bok med dom tyvärr
    Men det finns vissa människor som får mig att bli nästan illamående:
    Hey Baberiba (fast jag gillade David å den andra (?) i Idol t ex)
    Stefan å Krister (bläääääääääääää )
    Fredrik Lindström (Sorry...)
    M många flera

Har vi ingen enkät om sånt här?
    Kom igen nu bejjbz vakna nuuuuu!!!!!! Hoo hooooooo

• viktualia

Jessie - då tar vi en TV-enkät...

Om ni fick dela ut pris vem/vilket program skulle då få pris i kategorierna:

"shit,nu stänger jag av tvn":

Åh, hoppas att programmet/serien aldrig tar slut:

Programmet som aldrig behöver komma tillbaka:

Programmet som MÅSTE komma tillbaka:

Programledaren som kan gå och gömma sig:

Programledaren som ALLTID borde synas i rutan:

• viktualia

Och mina svar:

"shit,nu stänger jag av tvn": MrBean och Kvarteret Skatan

Åh, hoppas att programmet/serien aldrig tar slut: Fredrik Lindströms program om Sverige (kulturgeografi, etnologi och språkvetenskap samtidigt = underbart!!!)

Programmet som aldrig behöver komma tillbaka:
    Idol - sorry girls!

Programmet som MÅSTE komma tillbaka:
    Här har du ditt liv - alltid skoj med folks livshistoria! Och K-spanarna!

Programledaren som kan gå och gömma sig:
    Pinsamt... men jag kommer inte på nån... det finns många flåshurtiga typer som jag gärna slipper se...

Programledaren som ALLTID borde synas i rutan: Grynet - hon är cool!

• Telemarkgrrl

Jaa, en enkät!

Om ni fick dela ut pris vem/vilket program skulle då få pris i kategorierna:

"shit,nu stänger jag av tvn": Renee Nyberg

Åh, hoppas att programmet/serien aldrig tar slut: Kalla fötter (ooooo, vad jag saknar det! )

Programmet som aldrig behöver komma tillbaka: Melodischlagerfestivalen (och då menar jag den svenska och den internationella och samtliga uttagningsprogram, inför-program, efter-program, tillbakablickar, framblickar och andra, tredje och fjärde chanser - NO MORE SCHLAGERS säger jag bara! )

Programmet som MÅSTE komma tillbaka: Kalla fötter

Programledaren som kan gå och gömma sig: Peter Jidhe

Programledaren som ALLTID borde synas i rutan: Leif GW Persson (räknas han som programledare??)

• viktualia

Telstubben - fniss.. var tvungen att googla efter vad Kalla fötter var för något.. hi hi.. sån koll har jag.... Hur som helst, inget jag har sett...

• Telemarkgrrl

Det var världens bästa komediserie som var alldeles för kort. Engelsk förstås. Handlade om tre par i Manchester (åååh, jag älskar dialekten där, jag har bott inte så långt därifrån).

Från Kalla fötter:
    Adam: So tell me, who was your driving instructor, Stevie Wonder?
    Rachel: At least I had one.

• viktualia

en annan komisk grej är att jag gillar schlager.. men jag är inte helt säker på att jag gillar det nya formatet med en massa deltävlingar - även om konceptet som sådant troligen vinner på den typen av förändring..

jaaaaaaa dags för lite fika och sen ska jag på möte!

• Telemarkgrrl

Jag vet, Vickan, att du gillar schlager. Och det verkar hela svenska folket göra just nu, förutom jag. Och min make, som tur är!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3