• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Bröllopstokiig

"shit,nu stänger jag av tvn":
    Stefan å Krister, Fredrik Lindström, Hey Baberiba..... Lena Äckel Ph

Åh, hoppas att programmet/serien aldrig tar slut: Cityakuten, Prison Break, Greys Anatomy, OC.... Jag ser mycket på TV

Programmet som aldrig behöver komma tillbaka: Lilla huset på prärien, Fresh Prince i Bel Air, Nanny och såna serier. Gillar inte Monty Pyton heller

Programmet som MÅSTE komma tillbaka:
    Håller med om american Idol. Sen gick det en säsong av en serie som hette Young Americans - den var svinbra!

Programledaren som kan gå och gömma sig:
    Håller DEFINITIVT med om Sanna Bråding!
    Finns säkert nån fler som är kass men jag kommer inte på nån fler nu. JO! Gunde och sist men inte minst AGNETA SJÖDIN URK!!

Programledaren som ALLTID borde synas i rutan: Håller med om Aschberg oxå Och Renée Nyberg tycker jag e bra i 45min

Är jag klar nu? Kuuuul enkät när man får tycka illa om folk å fä Heheheheheeee

• viktualia

Dags för gnäll:

jag är bara MOTVALS idag.. sömnbristen gör mig matt och jag vill bara hem och sova...

och här sitter jag och måste göra en massa viktiga saker... fort och rätt.... bläääää

• Jessie76

Nämn de 2 bästa SVENSKA serierna ngnsin:
    Hmm.... Jag har lite svårt för svenska serier/filmer öht....... Måste fundera.. *klia klia*... ... Nää kommer inte på nån

Nämn de 2 sämsta - - "" - - :
    Alla andra Nä, men Tre Kronor och Varuhuset kanske... Fast jag följde nog båda ett tag

Nämn de 2 bästa UTLÄNDSKA serierna ngnsin:
    90210 såklart! Och Cityakuten måste det bli, fast OJ så svårt att välja

Nämn de 2 sämsta - - "" - - :
    Dom här j-a danska och norska skitserierna som är nu är väl utländska ALLT med Monthy pyton

• Jessie76

Hälsa tebax till Zozo *kraaaam* + att hon kryar på sig. Drick en kopp sprit med tabasco i å sooooov så går det nog över

Men hallååååååå vad ni var seriösa idag då?!!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Omsan - shit vad jobbigt.. ostrukturerade tidsoptimister blir jag galen på!!!! baaa vad jobbigt att veta att snurr snurr väntar... blir matt bara av att läsa ditt inlägg här....

Själv ska jag gå på stan med en kollega och förhoppningsvis hitta några dojjor både till henne och mig... är ju lagom inspirerad.. mår mest URK efter nattens dåliga sömn!!!

• Jessie76

Fyyyyyyyy fan det luktar kaffe här BLäääääääääk och urrrrrrrrrrrrrk Dumma dumma dumma människor som går och luktar kaffe

• viktualia

Eftermiddagskaffet var för starkt här, så jag hoppade över det... sista 10 min med jobbryck sen blir det shopping minsann!

Ta hand om er!!! *kram*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3