• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Gomorron gomorron!

Också på jobbet. :(

• viktualia

har hunnit få skoskav av de nya dojjorna.. en söm är felkonstruerad och skaver....

1. VARFÖR har jag så bråttom när jag shoppar att jag missar sånt???
    2. VARFÖR lär jag mig aldrig att man inte ska gå till jobbet med nya skor på en gång?

...när öppnar Apoteket granne med jobbet så jag kan köpa vettiga skavsårsplåster?!?....

*suckar över min egen dumhet*

• Telemarkgrrl

Men Vickan, det där är väl en av livets grundregler, precis som att allting strular när man har bråttom eller att man vaknar tidigt när man har första sovmorgonen på en månad eller att man går till affären och handlar allt onödigt men glömmer det enda som var riktigt viktigt. Livets små egenheter bara, inget man kan göra något åt.

• viktualia

Jaaa *suck igen*

Apoteket öppnar halv tio... jag har fixat en tillfällig omplåstring av den ganska stora blåsa som skapats på ena hälen... Och Nej.. inneskor på jobbet?!? Så smart har jag tyvärr inte blivit än...

Sitter utan skor vid datorn, men måste ju förflytta mig ibland... hm.. typ nu.. mot dass....

• Jessie76

God morgon

Vickan det finns bara ett val - håll dig!

• Jessie76

Vill man va fin får man lida pin - så enkelt är det

• viktualia

Fniss fniss.. Jessie- jag har inget val. Jag är på jobbet och kommer inte så långt härifrån utan dojjor... gå i strumplästen känns inte som nåt alternativ....

Och visst insåg jag att skorna kanske inte skulle vara bekväma när jag tog på dem imorse - helt enligt devisen "vill man vara fin får man lida pin".

Men jag vet inte om det är vettig att få skavsårsblåsa när man gått totalt 1 km?!?!? Så näeee. SÅN PIN vill i alla fall inte jag LIDA...

Men som jag skrev i mitt första inlägg - det är ju JAG som är klanten i sammanhanget!

• MuffinsTönt

Gomorrn!
    Nu kommer jag vara sen som vanlgit... :( Seg eller vad.

Skoskav? Har många härliga story på lager. Et par sommarskor som jag hade för att den var snygga men inte bekvämma. Gissa vem som gav upp först? DEM! Skon gick av i mitten av sulan efter sommaren, exakt efter 8 veckors anvädning. HAHA! Gick minsann tillbaks o klagade. Fick 350kr tillbaks. Köpte ett par flippflopps för 59kr. Fula men bekväma. :p

*shit..va stolt jag är :o*

• Telemarkgrrl

Vickan, jag SAAAA ju att man får skoskav av Eccos stövlar.

Jag är mest bekväm av mig, kör ofta med gympadojjor och sånt för att det är skönt. Trots att jag gärna också skulle vilja ha fräcka stövlar med klack. Fast kanske inte såna lårhöga som Sister snackade om. Jag skulle nog känna mig som Julia Roberts i Pretty Woman minus det snygga utseendet.

• Telemarkgrrl

Muffins, jag älskar flipflops! Inte är dom fula?!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3