• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Meddelande borttaget
  • Zozo

Hello girls *snörvel* .. I'm back! Sort of... Känner mig allmänt urvriden, men är iaf friskare än de senaste dagarna! VAD ni har skrivit igen!!!

• viktualia

Omsan - håller med! Vänner är underbara.. men det uppstår ju ett och annat krångel också... hi hi

Förresten har jag bara lyckats berätta för några få att jag träffat er knasar... känner mig lite "otrogen" mot mina polare i Sthlm/Ua när jag gått och letat rätt på fler tokstollar att försöka ha tid att umgås med...

Men alla har reagerat lika - att det är skoj med nytt folk och att jag är en obotligt social typ som ingen är förvånad... *skratt*

• Zozo

Ahhh.. enkäter!

*Snyggaste svenska skådespelaren?
    hjälp! Ingen aaaning... har väl aldrig tyckt nagon var riktigt snygg.. Men jag gillade faktiskt Stellan Skarsgard när han spelade Coq Rouge... *rodnar*

*Snyggaste utländska skådespelaren?
    Oj vad svart! Det har ju eg mycket med utstralning att göra. Jag är fortfarande svag för Connery (han kunde liksom bara sitta pa sängkanten och prata och lyfta pa ögonbrynet..).. Annars.. Depp i Piraten eller Chokladen..? Har eg aldrig varit ngt Pitt-fan (hehe) men han var fin i den där filmen i Västern

*Snyggaste svenska skådespelerskan?
    Tja, nan klassiker som Garbo eller Ohlin som jag tycker har nagot visst.

*Snyggaste utländska skådespelerskan?
    Hmmmm jag gillar ju Zeta-Jones tex, men känns lite fel att kalla henne "snyggast".. far fundera!

• Telemarkgrrl

Hej Zozo! Välkommen tillbaka!

• Telemarkgrrl

Haha, tänk att man kan tycka att det är jobbigt med någon som är nyhetsfreak! Men jag förstår dig, Omsan, såna uppslukande intressen kan ju vara jättejobbiga om man inte vill/kan dela dom.

• Telemarkgrrl

Det där med vänner är svårt alltså. Jag och maken har inte lyckats så värst med att blanda våra kompisar. Visst, vi kan gå på middag med varandras kompisar och deras respektive men det har aldrig hänt att jag har blivit "egen" kompis med en av hans kompisars flickvänner eller maken med mina kompisars pojkvänner. Vi har väldigt olika kompissmak helt enkelt.

• viktualia

Kompissmak - det var ett intressant ord!!!!!

Och Telestubben - jag tror att maken och jag OCKSÅ har lite olika sådan!!

• MuffinsTönt

* Vilken är er mans/pojkväns bästa egenskap?

Han är en sån opptimist. Tillskillnad från mig.

* Vilken är hans sämsta egenskap?

Han spelar poker... Och har mkt saker utspridda hemma hos sig. Som JAG går och snubblar på. :D

* Vilken är hans sexigaste kroppsdel?
    Händerna. (Faktiskt det första jag tittar på oss folk.)

* Vad passar han bäst i (kläder, färger, sängen, ... välj själva)?

Kostym eller inget ;)

* Är han lik era tidigare pojkvänner och/eller er pappa (eller ingen)?

Nope!

* Om du har PMS och verkligen vill reta upp honom, vad säger du då?

Prata illa om hans dusch. :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3