• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Men hur skumt som helst!!!

Vilka inlägg är det som de plockat bort?!? Vad handlade de om? Nån som fattar det??

• viktualia

Det ser ju ut som att 300 inlägg är borta?!?

Alltså.. vad är det som pågår?!?

• Zozo

Alltsa .. ALLA omsans inlägg i den här traden är borta?? Varför???

• Zozo

Det var väl i alla fall inte den här "företagsidén" de ramlade pa? Det skulle ju vara för hysteriskt bedrövligt?

• viktualia

Näe men företagsidén var ju min från början! Första inlägget om den saken handlar om att Telestubben och jag skulle jobba ihop i Örebro!

• nu är jag fruL

omsis
    sorry. Och jag ÄR en tråkig människa jag vet

Jag har läst och vet att ni haft massa enkäter och saker. men jag har inte haft något att skriva. tycker inte tv serier osv är intressant.

det behöver absolut INTE vara sprit och 6 för att jag ska vara här. Näe då blir jag ledsen om ni tror att jag BARA vill prata sånt.
    MEN vilka tv serier som man vill se...det kan jag läsa...har dock inget att skriva om det. ointressant.

Sen vill jag absolut INTE prata grav symptom här , näeeee
    det är inte det enda jag är intresserad av.

MEN man måste ju ändå få avgöra vad man har lust att delta i för tillfället osv.

har inte funnit energi till enkäter för tillfället.
    sorry

looserna och bangaren
    fruLl

• Oms

helt sjukt!!! jag har bara fått veta det ni fått veta - dvs det inlägg jag jgorde här om vad de skrev till mig.

de säger att en varning får man om det e ngt alvarligt elelr om man får upprepade tilldägelser... hallå! jag har fått ett fult ord i filtret ngn gång men jag har då aldrig striodt mot ngt!

jag har inte lämnat ut några uppg som bryter mot PUL och jag är ingen trådstartare (om de nu tycker att den här tråden e resusrkrävande) så varför mig????

fattar ingenting! vidare säger de att de tar bort MITT inlägg som lyder "47...vad innebär det? vaddå "47?? och ett inlägg var det väl inte alla???

jag har maial i iaf och återkommer om det!

• Oms

det är såklart att man får skriva i vilken tråd man vill och om vad man vill (eller får man det fick ju precis en varning).

Men när du "aktivt väljer bort oss" för att du inte tycker att det finns ngt att prata om m oss så e det väl klart man reagerar - sån e jag. tycker bara att det e tråkigt att du inte finner ngt intresse i att babbla m oss längre, ignet annat! :)

• viktualia

Alltid skoj när du dyker in FruLlis - men livet utanför tråden går ju också sin gilla gång..

.. fast nu är jag mest nyfiken på varför Omsans samtliga inlägg plötsligt raderas.... Du har väl inte varit värre än vi andra?!?!?!?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3