• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Nu måste jag sticka hem men jag kommer definitivt hit ikväll för att se vad som händer! :[

• viktualia

Näääääääeeee

Kanske dags att gå på avgiftning för BT och härja vidare nån annanstans....

• Oms

JA det vågar man väl inte skriva här Tubbies - då får man väl en anmälan på sig för det - tydligen har de rätt så stora befogenheter så man kan bli avstängd ifrån sin internet leverantör om man gör för stora överträdelser - de kanske kontaktr jobbet tom?

• Oms

alla de 44 trådar som jag bland mina favoriter är jag helt utraderad ifrån - bara svaren till mina inlägg ligger kvar...

• viktualia

Men Omsis gumman! Vi vill ju ha kvar dig här!!

Eller så får vi starta nån mailinglista eller nåt för att fortsätta pladdret.. en hemlig klubb inne på Lunar kanske vore något...

näeee.. jag blir helt ställd...

• Oms

jag vill oxå vara kvar här men säg det till BT....

• viktualia

Vilken konstig grej.. kom helt av mig på jobbet.. måste skärpa mig genast.. men... hm.. kanske dags att lägga ner BT:andet och skaffa sig ett vettigt jobbliv...

Läser man de där forumreglerna så har vi nog brutit mot ganska många i den här tråden... hm... så egentligen borde vi bli varnade allihop....

• Oms

Jo, jag såg det jag med - de hade säkert goda skäl till att varna mig - men var inte straffet lite väl drastiskt?

jag som e så rädd för att göra fel hade direkt skärpt till mig om jag bar fått en varning utan ngn annan påföljd.

och sen tycker jag att det e lite lustigt at man liksom väljer ut EN i en forumtråd där man e ca 10 pers som alla skriver på ett liknande sätt. oavsett om jag blivit utvald elelr ej tycker jag att man solidariskt straffar i ett sånt här fall. tex genom att stänga tråden och att man då fick starta en ny eller vad vet vag? jag gillar inte orättvisa bara (vem gör det)

fast ok. jag HAR brutit mot den regeln så ja JAG ska straffas - men så här? och själv?

• viktualia

Hemskt konstigt... vet inte riktigt vad jag skulle vilja säga till BT-folket heller...

Å ena sidan vill jag ju ha rättvisa och ska nån straffas så ska ALLA som misskött sig på samma sätt straffas. (Jag kan tro att gravtråden har en del inlägg som inte heller helt följer forumreglerna när jag tänker efter)

Å andra sidan känns det svårt att klaga mer än på rättviseaspekten.... Vi HAR ju misskött oss... fast alla inte bara du...

Vad skrev du i inlägget till dem då?!?

• Oms

Jag skrev att jag inte förstod varför, att jag ville ha en föklaring och att jag förstod att jag måste straffas om jag gjort ngt fel men att jag gärna ville veta felet först. vidare påpekade jag att de sa att MITT inlägg skulle tas bort och inte alla MINA inlägg (utifall att de gjort fel)

väntar på svar...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3