• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • viktualia

Hon har bara fått besked om att det är nyss nämnda paragraf hon brutit mot. Vi väntar nog alla på svaret på mailet som hon skrev till dem sen.....

*vickan på väg mot bussen*

• Sister of the Night

Ok Vickis.

*spring till bussen Barbie.... spriiiing....!*

• Sister of the Night

*fniss fniss*

Det sista var plagierat från "Scrubs" ifall ni inte greppade det ;) :D

• MuffinsTönt

Jo Sis! JAg känfe igen det. Fastän jag tittat på det i 5 min. :D

Det är hon läkarkandidaten som kallas för barbie va? Hon som är lite "knäpp" :D:D

• Telemarkgrrl

Åååh, men det här var ju bara för trist. Vi som hade så trevligt. Vafför gör dom så här?! Och varför nu? Och varför bara mot Oms? :(:(

• Telemarkgrrl

Men jag tror inte att dom kommer att säga nåt till nåns jobb, då ska man nog ha brutit mot någon lag och inte bara mot deras regler.

• MuffinsTönt

Eller hur Tele! Nu är det en sån tråkig/sorgli/blä-ig stämmning i tråden. Bläää

• MuffinsTönt

Tjejer!!!!!
    HJÄÄÄÄÄLP

Har fått reda på en grej. Jag ska med min pojkvän hem till hans föräldrar. Första gången jag träffar dem. Shiiiit! är så nervös att jag skakar i hela kroppen.

OK!

Va ska jag tänka på?
    Ska jag ta med ngt?
    Är det kram eller skaka hand eller Heil Hi**er hälsning :D?
    Svära eller inte svära?
    Vad kallar jag dem för?
    - X:s mamma/pappa eller deras namn?

F*n. Nu kommer jag tänka på det heeeela helgen och inte få ett piss gjort!!!

Som ni märkder så är jag uppe i varv. *andas in, andas ut nu muffins*

• Telemarkgrrl

Oh vad kul och spännande!!

Jag tycker att du ska:

Tänka på att vara dig själv bara. Bli inte så nervös att du verkar hysterisk, speedad eller överspänd. Lättare sagt än gjort va? :)
    Tycker absolut att du kan ta med dig något, en flaska vin (om dom dricker alkohol förstås) eller en blomma är helt okej.
    Heil-hälsningen kanske inte funkar så bra och inte svärande heller. Men vad vet jag?

Försök bara att vara lugn, trevlig, artig och intresserad av vad dom säger så går det alldeles utmärkt! Vi kan köra lite moraliskt gogo:ande här i tråden om du vill? :)

När ska du dit och vad är planen? Middag? Sova över?

• MuffinsTönt

Tack Tellis!!
    Vara mig själv ska jag försöka vara. Heil hälsning fatta jag oxå. :D
    Men svärandet... Jag brukar använda dem som utfyllnadsord. Tex "Åhh.. det här är ju skitgott!" istället för "Åhh.. det här är ju jättegott!". Du fattar.

Jag vet bara att det är middag denna söndag. Tror inte det blir nån övernattning.

Hur blir det med tilltal? Namn?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3