• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Jag har precis rensat mitt skrivbord. Lagt miljarder papper i en hög som ska till returinsamligen, en mindre hög som ska till mina kollegor och en liten hög som jag ska ta med mig hem. Som minne. Snyft!

Nää, jag VILL ju byta jobb men just när man håller på och rensar ut och inser att dom redan har tagit bort mitt postfack så får man nästan en klump i halsen. Det här jobbet är ju lite hemma och man vet inte vad man får på nästa ställe. Men det blir nog bra!

• Telemarkgrrl

Men gud, det där var verkligen ett TRIST inlägg. Inte konstigt att FruLlan inte vill vara kvar här.

Vi måste hitta på nåt kul att prata om, tjejer, inte mitt ökentråkiga jobb. Hmmm, vi törs ju inte prata snusk längre, vad ska vi då prata om?? :o:o:o

• Telemarkgrrl

Men hallååååå, är det bara jag här?!

• nu är jag fruL

tele
    SÅ är det inmte
    jag har bara inte haft något att skriva. men det betyder inte att jag tycker allt är trist och drar. NÄEEEEEE
    vad lessen jag blir att allt missuppfattades så
    hade bara ingha kommentarer till tv serier, hallåer osv. Ganska ointressant tycker jag...

sorry MEN jag ÄR trist
    så är det bara

sen är tv inte riktigt min hobby...

• Oms

Hej tjejer.

har migrän (eller nåt - men migrän lät mest kraftfullt:) ) jag måste dock jobba idag, har sååå mkt att göra.

Vickan - det e u på SÖNDAG 14 JAN som vi har vår bröllopsdag ju! via hde samma helg att fira men inte samma dag så på söndag har maken min fixat barnvkat och hittat på ngt - han planerar bröllospdagen och jag gillar läget!

Har inte fått ngt mail av BT, till dess komemr jag skriva mkt sporadiskt här. vill ni mig ngt så finns jag på mailen:)

tjingeling!!

och förresten - tack för alla snaälla kommentarer - det värmer! ni e för goa allihopa! *KRAMAR OM*

• viktualia

Då PomPomar vi på söndag för Omsan med make!!!

Själv försöker jag just nu ta mig samman och hitta tillbaka till jobbprojektet... inte helt lätt efter gårdagens maraton...

Helgen planeras bli trevlig med lite bio, mat och shopping med maken i jobbstaden imorgon. Vad ska ni andra göra?

• Telemarkgrrl

Fy för migrän Omsan!! Jag har också huvudvärk idag (fast inte migrän som tur är) och måste också jobba idag. :(

Vickan, vi har inga planer alls för helgen tror jag. Men jag hoppas på att vi får tummen ur och rensar ut i klädkammaren (var kommer alla kläder ifrån och hur kan det komma sig att jag aldrig har nåt att ta på mig?? :0) och kanske gå på bio. Lugnt och skönt ska det bli iallafall.

Majsan, hur har det gått?!?! Hur verkar jobbet, kollegorna och HUR känns det att jobba nära Stureplan?! :?:o:?:o

• Telemarkgrrl

Ja, på söndag blir det ju förstås en massa tut i luren och pompom för Oms!! Är sååå nyfiken på din make kommer att hitta på, O!

• Zozo

Grattis Vickan och VM (Vickans Make)! Ha en riktigt mysig dag!
    Grattis i förskott Omsan och OM (Omsans make).. jag lär inte vara online pa söndag sa jag passar pa nu!

Det är fredag!!!!

Muffinssnurr.. hör med din käre pojke om vad som kan vara lämpligt att ta med sig (sa att du inte tar nagon blomma som de är allergiska mot, choklad till bantare eller vin till nyktra alkoholister typ..) klä dig i nat som du känner dig bra i, inte för överdrivet uppklädd. Och var dig själv. Skaka hand brukar alltid fungera om de nu inte kastar sig om halsen pa dig direkt...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3