• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Sister of the Night

:o

Hej tjejer!
    Här kommer man glatt inhoppande i tråden och finner att det pågår något UNDERLIGT.

Tyckte det fattades nåt när jag läste ikapp... någon sa nåt i stil med att "som du skrev Omsan" men jag minns inte vart. Och jag tänkte att "damn, har jag missat en hel sida i kappläsningen...?"

*sörplar eftertänksamt på kaffet*

Det kändes inte alldeles bra detta, nej!!

Men jag tror att jag kanske har en förklaring på det där med att ALLAinlägg är raderade - kanske går det per automatik och servern söker på inlägg av just "Oms" - och raderar...?
    Men i alla fall. Vad underligt!! :o :o :o

Det vore ju massivt urtråkigt om du lämnar oss, Oms :( :( :( :( :(

Vad händer nu då?
    *oroad och plötsligt nedstämd Sister tittar djupt i kaffekoppen och begrundar tillvaron...*

• viktualia

vad händer nu ja...

För min del känns det som att om Omsans protest inte godtas så är det ju bara en tidsfråga innan undertecknad hamnar i samma problem.

Och allvarligt talat är BT-beroende inte helt bra för mina jobbinsatser.

Så då lämnar jag nog BT efter en uppmaning/avslöjande om vad jag heter på Lunar och hur man når mig där...

• Oms

ja jag vill inte lämna EEEER men även om jag får en bra förklaring så vet inte jag om jag vill vara kvar - det kändes lite kränkande nästan och väldigt mkt "storebror SER dig" och även om jag jobbar samtidigt när jag hänger här så ser det ju inte bra ut för utomstående om det kommer fram på fel sätt, u get me?

så vilket antiklimax! det var ju inte meningen att det skulle bli såhär! och vi som pratar "Trolltyg i tomteskogen" o allt:)

ZOZO!!!! - min bror har tydligen den på dvd nu så det ordnar sig - jag ska få titta på den!

• viktualia

Jaa jag förstår precis Omsan och det är därför jag känner för att dra också.

Ingen på mitt jobb tvivlar på att jag har så mycket att göra som det ser ut, men vad skulle hända om jag också fick en varning här och jobbet fick koll på det?!? Näeee... bäst att dra innan det händer något hemskt.. hm......

.... sorgligt om epoken "Nu har jag gjort det igen" skulle sluta här.. men å andra sidan har ju det mesta ett slut och vi behöver ju inte tappa kontakten för det...

Näeee.. det känns bara obehagligt, jag känner mig skyldig och vet inte hur jag ska hantera det hela...

• Sister of the Night

Kan det vara ordet "trool" som lett till problemen? (Att man missuppfattat och tagit Omsisen för ett troll, alltså? Dålig förklaring jag vet men vem vet)

Omsan
    Tack för mejl! Fan vad tråkigt att det inte funkade nu heller... Hotmailidén är nog inte så dum, ska undersöka saken.

Jo förresten, min mejladress är inte heller "officiell" (dvs lägg inte ut den här tjejer)

• viktualia

Sis - Omsan tror att det bland annat beror på hennes massinlägg i slutet av vår förra tråd. Hon skrev ju typ 3 sidor ensam på slutet... Och det får man inte enligt forumreglerna.

• Sister of the Night

men jag har ju också skrivit rätt mycket på egen hand ibland.
    Som sagt, vi har ju stökat på rätt bra allihop?!

• MuffinsTönt

Näää!
    Va tråkigt att vi behöver "splitras" på detta sätt. :(

Jag som nyss har lärt känna er. *lessen*

• Sister of the Night

Vickis, kan du länka till Nu har jag gjor det 2?

Den har försvunnit från mina favoriter (fast jag har inte tagit bort vad jag minns?)

• Sister of the Night

Muffin

Men vi har ju mejladresser till varann i alla fall ;)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3