• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • nu är jag fruL

ja just det!!!!
    undrar om det kan vara så att någon anmält inlägg.
    Men VARFÖR
    omsan har vel aldrig skrivit elaka inlägg eller så....
    mycket konstigt det hela.

• Sister of the Night

Nej, det kan inte jag heller påstå att hon någonsin gjort.

Kan det vara en privatperson som känt igen henne och bara velat vara taskig?

Men man kan ju spekulera i all evighet. Bättre om BT gav henne ett tydligt svar som rätade ut frågetecknen.

I och med att allt är raderat kan heller ingen läsa om hennes väldigt speciella afrikansa bröllop längre. Väldigt synd då det säkert kunde ha fungerat som inspirationskälla för många som funderar på om "man kan göra så".

• MuffinsTönt

Det här var verkligen inte en kul grej. Nu känns det nte så roligt att hänga på BT längre.

Men kan inte dem ta bort ett inlägg och varna istället för det här? Varför kan man läsa Oms inlägg nu men inte dem innan?

• viktualia

Muffins - svaret på din senaste fråga:

För att de hon skrivit efter att de tog bort alla, fortfarande finns kvar. De tryckte på radera ett visst klockslag och allt skrivet EFTER det finns kvar.

• Sister of the Night

Nä muffin, visst känns det visset.... :(

Som jag fattat det så är ju tanken att de SKA varna först. och sedan ta bort det inlägg som varit inkorrekt.

Här verkar det ju ha spårat ur totalt! Jag har inte råkoll men tror inte att det är praxis att utplåna någons medverkan totalt beroende på ett eller ett par inlägg (men vilka och varför? Den där tomtegrejen har ju diskuterats även i åtminstone en annan tråd tidigare)

• viktualia

Sis - jag tror INTE att det beror på tomtegrejen utan att Omsan kacklade ihop 3 sidor ensam på slutet av vår tråd nr 2.

Det konstiga är:

1. att de tagit bort allt... =onödigt!
    2. att de inte sagt till innan
    3. att de bara gett sig på henne fast vi andra är lika galna
    4. att det tagit sån tid för dem att upptäcka Omsans 3 sidor (som ju skrevs innan jul)

• MuffinsTönt

Men hallå!! Klaga på tomtar? Det har ju skrivit värre grejer här och andra ställen för den delen.

Det här är ju så idiotisk att man egentligen borde skratta.:(

• viktualia

Muffins - det handlar inte om tomtarna. Paragrafen som BT hänvisar till är nedanstående.

12. Systemresurser och manipulering
    Vi tolererar inte inlägg vars mening är att slösa på systemresurser eller nyttjande på annat sätt än vad som är allmänt vedertaget. T.ex. är det otillåtet att skriva in repeterande ord, bokstäver eller siffror för utfyllnad. Att svara på ett inlägg flera gånger med syfte att bara framföra tråden i fokus är inte heller tillåtet.

• Sister of the Night

Vickis

Aha. Kan bara instämma i uppgivna punkterna 1-4.
    Men trådmor, hur var det, hade hon fått besked om varför? Och om inte, hur länge kan hon få vänta på det?
    (Och hur lång tid tar det innan vi är rökta hela bunten.... hehe, det är ju inte särskilt festligt alls men min galghumor börjar visst göra sig påmind... :D :D :D )

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3